همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد میزبان سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر و دومین جشن سیمرغ پروانه ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این جشنواره از ۱۳ تا ۱۷ بهمن با نمایش فیلم‌های برگزیده در دو بخش بزرگسالان و کودکان در سینمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

رضا دهبانی پور در نشست برنامه ریزی میزبانی این جشنواره افزود: همزمان با برگزاری این جشنواره از خالقان آثار خاص هنری و فرهنگی در ۴۰ سال نظام مقدس جمهوری اسلامی تجلیل می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: در برنامه زمان بندی شده در طول ۵ روز برگزاری جشنواره دانش آموزان ابتدایی- متوسطه اول و دوم در ۲ بخش پسران و دختران از فیلم‌های جشن سیمرغ- پروانه‌ها استفاده می‌کنند.

هادی زارع پور بیان کرد: حضور دانش آموزان و فرهنگیان در ۲ بخش شهری و روستا‌های حومه همزمان با اجرای برنامه‌های فرهنگی و جشن ۴۰ سالگی انقلاب انجام می‌شود.

معاون هنری وسینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم گفت: در میزبانی جشنواره در نوبت صبح فیلم‌های ویژه جوانان و نوجوانان در جشن سیمرغ پروانه‌ها و در سانس‌های عصر ویژه عموم به نمایش گذاشته می‌شود.

محمدعلی پیر سبزی افزود: ۵ فیلم برگزیده سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در این ایام برای عموم به نمایش گذاشته می‌شود.

وی گفت: افتتاحیه جشنواره حضور مسئولان استان ۱۱ بهمن ماه در یاسوج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ

میزبانی جشنواره فیلم فجر از دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.