سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۱۱ درصدی اعتبارات استان مرکزی

نماینده مجلس از افزایش ۱۱ درصدی اعتبارات استان مرکزی خبر داد.

 کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان خنداب در گفتگو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: اعتبارات استان مرکزی ۱۱ درصد افزایش داشته است.

کریمی افزود: افزایش اعتبارات در شهرستان خنداب هم بوده و این مبلغ به مقدار ۱۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای سال ۹۸ رسیده است.

وی اضافه کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باتوجه به اینکه فعالیت‌های اقتصادی در سطح شهرستان ضعیف است، درآمد بالایی ندارند و باید تلاش کنیم کمبود‌های خنداب و جاورسیان رفع شود و مبالغی برای آن‌ها در نظر گرفته شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عمده اولویت‌ها که ۳۰ درصد اعتبارات است در حوزه راه‌ها ازجمله راهداری و راه و شهرسازی بوداختصاص یافت و بازنگری طرح‌های هادی روستایی، حوزه بهداشت و درمان، تامین آب شرب، زیر ساخت‌های بخش کشاورزی، ورزش و برق و گاز رسانی روستا‌ها هم اولویت‌های مهم دیگر بودند.

حاجعلی بیگی فرماندار خنداب هم گفت: اعتبارات خنداب با تلاش نمایندگان ۲۳ درصد افزایش یافته است.

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان خنداب با حضور نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در فرمانداری خنداب برگزار شد.

انتهای پیام / ج

نماینده مجلس از افزایش ۱۱ درصدی اعتبارات استان مرکزی خبر داد

برچسب ها: اخباراقتصادی ، بودجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.