رئیس قوه قضائیه از اختصاص ۵۰۰میلیارد ریال بودجه از محل اعتبارات این قوه به منظور تکمیل پروژه های دستگاه قضایی در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه در نشست خبری که در ساعات پایانی سفربه استان مرکزی و در آخر شب در فرودگاه اراک برگزار شد گفت: دربحث کادر سازی برای قوه قضائیه باید تدبیری با دانشگاه و حوزه داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: در سفر به استان مرکزی درجلسه‌ای که با شرکت‌ها داشتیم بیشتردر جریان جزییات مشکلات قرار گرفتیم و تصمیم بر آن شد که پیگیری‌هایی در دولت به وسیله استاندار و پیگیری از طرف مجلس شود و قسمتی هم بحث‌های قضایی بود.

وی اضافه کرد: بیشترین ساعت سفر مربوط به نشست ستاد اقتصاد مقاومتی بودکه تمام موارد تولید و مشکلات رونق تولید را شنیدیم که باید از طریق دولت، مجلس و قوه‌ی قضاییه مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه در نشست با کارکنان و قضات نیز بیشتر با مسائل قضایی استان مرکزی آشنا شدیم بیان کرد: در جلسه‌ی پایانی نشست مسئولین قوه قضاییه بود که ۱۱ نماینده قوه قضاییه که به شهرستان‌های استان مرکزی اعزام شده بودند گزارش دادند.

اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال از بودجه قوه قضائیه برای حل مشکلات شهرستان‌های استان مرکزی

وی با اشاره به اینکه دراین جلسه تمام موارد مورد بررسی قرار گرفت ادامه داد: قریب ۵۰۰ میلیارد ریال از بودجه قوه قضائیه برای حل مشکلات شهرستان‌های استان مرکزی در نظر گرفته شد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تصریح کرد: سفر به استان مرکزی توفیق بود برای زیارت شهدای این خطه، نشست با نمایندگان شرکت‌های مهم و مشکل دار منطقه، دیدار با نمایندگان هپکو، واگن سازی، ماشین سازی و ... در ابتدای ورود که سخنان این عزیزان را در خصوص واگذاری و خصوصی سازی شنیدیم.

وی در پایان گفت: در مجموع این دیدار‌ها چه با قشر مردمی و چه با مسئولین و صنعت گران نشست‌های پر ثمری بود که انشاالله در آتیه شاهد بهبود‌ها و تغییرات خواهیم بود.

دربحث کادر سازی برای قوه قضائیه باید تدبیری با دانشگاه و حوزه داشته باشیم

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار