سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم کانادا هم نگران انتخاب مجدد ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا هستند

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد بیشتر مردم کانادا از انتخاب مجدد دونالد ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا نگران هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت سیتی نیوز، نتایج نظرسنجی جدید مؤسسه «آنگوس رید» نشان داده است که بیشتر مردم کانادا هم نگران پیروزی مجدد دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هستند.

بر اساس این نظرسنجی، ۶۹ درصد مردم کانادا اعلام کرده‌اند اگر دونالد ترامپ برای بار دوم در انتخابات آمریکا پیروز شود، این واقعا برای کانادا بد خواهد بود.

در این نظرسنجی همچنین بیشتر شرکت کنندگان اعلام کردند نظری منفی درباره نحوه ریاست جمهوری دونالد ترامپ از زمان ورود او به کاخ سفید در ژانویه ۲۰۱۷ دارند. همچنین ۷۲ درصد شرکت کنندگان اعلام کردند نظر مثبتی درباره آینده ندارند.

مؤسسه آنگوس رید اعلام کرد: دو کشور (آمریکا و کانادا) از زمان ورود دونالد ترامپ به کاخ سفید، روابط تجاری پرتنشی داشته اند و جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا از سوی دونالد ترامپ هم تحسین و هم محکوم شده است!

این نظرسنجی همچنین نشان داد، ساکنان استان «بریتیش کلمبیا» در کانادا بیش از دیگر بخش‌های این کشور از ریاست جمهوری مجدد دونالد ترامپ نگران هستند. مردم استان آلبرتای کانادا و حامیان حزب محافظه کار این کشور از جمله افرادی بودند که معتقدند انتخاب مجدد ترامپ برای کشورشان خوب خواهد بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.