نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از پیشتازی «جو بایدن» از دیگر رقبای حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ است.

بایدن با اختلاف ۱۹ امتیازی پیشتاز نامزد‌های دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک دیلی نیوز، نتایج نظرسنجی جدید نشان داد جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰  از دیگر رقبای هم حزبی خود پیشی گرفته  است.

نظرسنجی جدید کویینیپیاک نشان داد جو بایدن با ۳۴ درصد آرا در صدر نامزد‌های حزب دموکرات  قرار گرفت. این در حالی است که او در نظرسنجی دوم جولای کویینیپیاک ۲۲ درصد از آرای شرکت‌کنندگان در نظرسنجی را کسب کرد.

سناتور الیزابت وارن، نماینده ایالت ماساچوست در این نظرسنجی با ۱۵ درصد آرا در جایگاه دوم قرار گرفت. کاملا هریس، دیگر نامزد دموکرات که در این نظرسنجی با ۱۲ درصد حمایت شرکت کنندگان در جایگاه سوم قرار گرفت، در نظرسنجی پیشین کویینیپیاک ۲۰ درصد حمایت شرکت کنندگان را بدست آورده بود.

بنا به گفته تحلیلگر نظرسنجی کویینیپیاک جو بایدن با حفظ فاصله از دیگر رقبای هم حزبی خود بیشترین شانس را برای شکست دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دارد.

در این نظرسنجی برنی سندرز، نماینده دموکرات ایالت ورمونت با ۱۱ درصد آرای شرکت کنندگان در جایگاه چهارم قرار گرفت. این در حالی است که نتایج نظرسنجی‌هایی که پس از آخرین مناظره دور اول منتشر شد حاکی از افزایش محبوبیت الیزابت وارن و کاملا هریس بود.

نظرسنجی جدید کوینیپیاک در آستانه برگزاری دومین مناظره مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری دموکرات در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه منتشر شد. بنا به نوشته نیویورک دیلی نیوز دموکرات‌ها در دو گره ۱۰ نفره امروز و فردا مناظره‌های انتخاباتی را در دیترویت برگزار خواهند کرد. جو بایدن و کاملا هریس روز چهارشنبه با هم مناظره انتخاباتی خواهند داشت.

نظرسنجی کویینیپیاک از ۲۵ تا ۲۸ جولای در میان هزار و ۳۰۶ شرکت کننده برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار