سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ: ایرانی‌ها هرگز در مذاکره بازنده نبوده‌اند

رئیس‌جمهور آمریکا در صفحه شخصی خود در توئیتر مدعی شد ایرانی‌ها هرگز در هیچ جنگی پیروز نشده‌اند، اما در عین حال در هیچ مذاکره‌ای بازنده نبوده‌اند!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه درخواست‌های پیدا و پنهان خود برای مذاکره با ایران و اظهارات تحریک‌آمیز خود در این زمینه، اینبار در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت که ایرانی‌ها هیچگاه در مذاکره بازنده نبوده‌اند.

دونالد ترامپ در این توئیت که نشان از جهل تاریخی عمیق او نسبت به کشورمان دارد، مدعی شد: «به یاد داشته باشید که ایرانی‌ها هرگز در هیچ جنگی پیروز نشده‌اند، اما در عین حال در هیچ مذاکره‌ای بازنده نبوده‌اند!»

این توئیت ترامپ را به وضوح می‌توان در چارچوب سناریوی "تحریک طرف مقابل به انجام مذاکره" ارزیابی کرد. وی همزمان با اعمال تحریم‌های یکجانبه و غیرقانونی علیه کشورمان، تاکنون بارها در مناسبت‌های مختلف خواستار مذاکره با ایران شده در حالیکه از توافقی که پیشتر بر سر آن مذاکره شده بود، بدون هیچ دلیلی خارج شد.

انتهای پیام/

درخواست ترامپ برای مذاکره با ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ع
۲۳:۲۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
ایرانی جماعت شکست ناپزیره بفهم......
sahin
۰۸:۱۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
فهمیدی ایرانیها در هیچ نبردی شکست نخوردند نادان ترامپ
رضا
۰۷:۲۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
.... بر سرت ترامپ نادان ، تاریخت هم که ضعیف
ناشناس
۰۵:۵۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
خب تو كه بقول خودت اين چيزا رو ميدوني چرا اينقدر بي خود و بي جهت به همه استرس وارد ميكني و نميذاري همه چيز روال طبيعي خودشو طي كنه