سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه همه جانبه گیلان نیازمند وحدت رویه، همدلی و خرد جمعی است

نماینده ولی فقیه در گیلان، با بیان اینکه وحدت رویه حلقه مفقوده در روند توسعه استان است ،گفت: پیشرفت و توسعه همه جانبه استان نیازمند وحدت رویه، همدلی و خرد جمعی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز در دیدار مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، با بیان اینکه کارکنان واحد‌های صنعتی و تولیدی سربازان خط مقدم توسعه اقتصادی کشور هستند، گفت: باید همه دستگاه‌ها از جمله حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی و دیگر نهاد‌های مرتبط با همه توان و امکانات از این حوزه حمایت و برای موفقیت صنایع همدل و همراه آنان باشند.

وی، با اشاره به اینکه وحدت رویه و همگرایی در رسیدن به توسعه پایدار کار ساز و راه گشااست، افزود: هر کجا و در هر مقطعی نهاد‌های مرتبط برای حل مشکل با هم تعامل و یاری داشتند موفقیت حاصل شده است.

نماینده، ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: در شرایط کنونی باید با تکیه بر توان داخل و احیای واحد‌های صنعتی غیر فعال، تولید را افزایش داده تا اثر تحریم‌های اقتصادی را کاهش دهیم.

آیت الله رسول فلاحتی، درادامه بر ضرورت جذب سرمایه گذار بخش خصوصی تاکید کرد و افزود: البته این امر به این معنا نیست که بر کار سرمایه گذارنظارت نشود.

وی، در پایان از مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خواست از دانش دانشگاهیان برای ارتقای جایگاه صنعت بیشتر بهره گیرند.
فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان هم از عملکرد این سازمان گزارش داد و گفت: هم اکنون ۲ هزار و ۹۴۸ واحد صنعتی در گیلان با حجم سرمایه گذاری ۷ هزار و ۵۹۷ میلیارد تومانی و اشتغال زایی ۸۲ هزار نفر در استان فعال است.

 

انتهای پیام/م.ع

وحدت رویه حلقه مفقوده در روند توسعه گیلان است

برچسب ها: سخن بزرگان ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.