آمریکا به زودی از خلیج فارس حقیرانه و ذلیلانه خارج می‌شود

نماینده، ولی فقیه در گیلان به آمادگی دستگاه قضا در برخورد با زمین خواران در استان اشاره کرد و گفت: اگر زمینی بدون کاربری تولیدی و کشاورزی باشد دستگاه قضا موظف است آن دیوار را تخریب کند.

آمریکا به زودی از خلیج فارس حقیرانه و ذلیلانه خارج می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، در خطبه‌های نمازجمعه امروز رشت، با اشاره به نقش و اهمیت تولید در اقتصاد گفت: در سالی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب سال رونق تولید نامگذاری، وظیفه همگان کوتاه کردن دست زمین خواران، این کاهندگان رونق تولید محصولات کشاورزی است.
آیت الله فلاحتی با آن دسته از کسانی که که شالیزار‌ها و زمین‌های روستاییان را به قیمت ناچیز خریداری کرده و بلاتکلیف رها می‌کنند هشدار داد: این کارشان هم به لحاظ دین و هم حقوقی جرم است و با آنان به شدت برخورد می‌شود.
وی با بیان اینکه گیلان پاتوق بیکاران نیست و باید در زمین‌های آن کشت و کار شود از همگان خواست زمین‌های کشاورزی بدون استفاده را به متولیان امر گزارش کنند.
امام جمعه رشت همچنین از ضعف مدیریت در توزیع آب کشاورزی انتقاد کرد و خاطر نشان کرد: به رغم افزایش بارش‌ها در برخی مناطق کشاورزان با کمبود آب دست و پنجه نرم می‌کنند که پذیرفتنی نیست.
آیت الله فلاحتی در ادامه به اشکال تراشی و اظهار نظر‌های عده‌ای از افراد ناآگاه در برخی محافل در خصوص مبارزه با بی بند و باری، بد حجابی و سک گردانی اشاره کرد و افزود: این افراد یا به اخبار رسانه‌ها توجه نمی‌کنند و یا با ناهنجاری‌های و بی عفتی‌ها آشنا نیستند.
وی از همگان خواست با توجه به تشکیل ستاد امر به معروف ونهی از منکر این ستاد را در اجرای این فریضه الهی یاری کنند.
خظیب جمعه رشت در ادامه با رد سخنان برخی‌ها در خصوص سیاسی نبودن مناسک حج گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند همه مطالب سیاسی باید در حج گفته شود و برائت از مشرکین که دستور دین است باید در این مناسک انجام شود.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه بر اساس دستور خدا در قرآن مسلمان باید در برابر ظلم ایستادگی کند افزود: کسی نمی‌تواند ادعای مسلمانی کند، اما غصه ملت‌های مظلوم را نخورد.
وی گفت: متاسفانه امروزه برخی سران کشور‌های اسلامی به اندیشه‌های قرآنی و اصول اسلام عمل نمی‌کنند.

انتهای پیام/آ

آمادگی دستگاه قضا برای برخورد با زمین خواران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.