سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بیش از ۳۴ هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از توزیع ۳۴ هزار حلقه لاستیک با نرخ سهمیه به رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از شهرک حمل ونقل اردبیل گفت: این میزان لاستیک در طول یک سال گذشته دربین ناوگان باری و مسافری توزیع شده و عرضه لاستیک سهیمه‌ای همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه توزیع لاستیک به نرخ سهیمه در راستای حمایت رانندگان انجام شده تا بخشی از هزینه‌های تمام شده راننده کاهش یابد افزود: هیچ گونه کمبودی در لاستیک نداریم و رانندگان پرتلاش دارای کارت هوشمند می‌توانند از طریق ادارات راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان‌ها و انجمن‌های صنفی رانندگان نسبت به دریافت حواله لاستیک اقدام کنند.

عضو شورای اداری استان اردبیل همچنین در خصوص سایر اقدامات حمایتی رانندگان گفت: تامین بیمه تکمیلی، اصلاح حق بیمه، اصلاح دستور العمل کارت هوشمند، اصلاحات سالن‌های اعلام بار، اصلاح سوخت ناوگان و راه اندازی سامانه‌های رسیدگی به شکایات شهراه ۱۴۱ سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۴۱ از سال گذشته عملیاتی شده است.

رحمتی به افزایش کرایه حمل به میزان ۲۰ درصد اشاره کرد و افزود: تاسیس دفتر نمایندگی در شهرک حمل و نقل و استقرار کارشناسان، رسیدگی فوری به شکایات رانندگان و عودت اضافه کرایه اخذ شده و برخورد با شرکت‌های حمل و نقل، راه اندازی سالن اعلان بار، جریمه و تعطیلی ۸ شرکت حمل و نقل متخلف از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی به فعالیت ۱۲ هزار و ۲۰۰ راننده در ناوگان حمل و نقل عمومی استان اشاره کرد و افزود: هم اکنون وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تعداد ناوگان را ۷ هزار و ۷۸۰ دستگاه خودرو برشمرد و اضافه کرد: ۸۷ شرکت حمل کالا و ۵۹ شرکت مسافربری در استان اردبیل فعالیت دارند.

انتهای پیام/ح

فعالیت بیش از ۱۲ هزار راننده در ناوگان حمل و نقل عمومی اردبیل

برچسب ها: راهداری ، لاستیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.