فرماندار اردبیل گفت: با توجه به اینکه محور اردبیل نمین به آستارا پرترددترین محور استان اردبیل است در راستای بهبود وضعیت ایمنی عبور و مرور با تکنولوژی جدید در این محور اقدام می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد زنجانی، فرماندار اردبیل امروز در بازدید از روند اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی محور اردبیل به نمین گفت: اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در ایمن‌سازی جاده‌ها مناسب بوده که در تداوم این اقدامات آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ در ۱۵ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان اردبیل در حال اجراست.

وی افزود: با توجه به اینکه محور اردبیل نمین به آستارا پرترددترین محور استان اردبیل است در راستای بهبود وضعیت ایمنی عبور و مرور این طرح با تکنولوژی جدید در محور‌های شهرستان اردبیل توسط راهداران سخت کوش انجام می‌شود.

فرماندار اردبیل از انجام عملیات روکش آسفالت در هفت کیلومتر از محور اردبیل مغان در حوزه استحفاظی شهرستان اردبیل در روز‌های آینده خبر داد و گفت: ایمن‌سازی محور‌های مواصلاتی در سطح شهرستان از مهمترین برنامه‌ها بوده که در این راستا اقدامات لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع

ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان اردبیل

 

 

برچسب ها: حمل و نقل ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار