مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:برای اولین بارعملیات روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ در ۳۵ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از روند اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی محور اردبیل نمین گفت: برای اجرای بار روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ در استان اردبیل ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی مقاومت بسیار زیاد در برابر فرسایش، کنتراست رنگ مناسب، عدم نیاز به غلطک زنی، هزینه بسیار کم در مقایسه با سایر طرح‌های آسفالت، ضخامت کم و سرعت اجرای بسیار بالا را از جمله مزایای مهم روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ عنوان کرد و گفت: با توجه به استفاده از قیر امولسیون در اجرای این نوع پوشش و همخوانی آن با محیط زیست، از آلودگی‌های محیطی جلوگیری به عمل می‌آید.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۴۲۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان خط کشی شده اظهار امیدواری کرد فرمانداران شهرستان‌ها با تخصیص به موقع اعتبارات راهداری، این اداره کل را در اجرای طرح‌های مختلف و خدمت به مردم شریف بیش از پیش یاری کنند.

فرماندار اردبیل نیز با قدردانی از اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در ایمن سازی جاده‌ها گفت:آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ در ۱۵ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان اردبیل درحال اجراست.

جواد زنجانی افزود: باتوجه به اینکه محور اردبیل نمین به آستارا پرترددترین محور استان اردبیل است در جهت بهبود وضعیت ایمنی عبور و مرور این طرح با تکنولوژی جدید در محور‌های شهرستان اردبیل توسط راهداران سخت کوش انجام می‌شود.

وی هم چنین از انجام عملیات روکش آسفالت در ۷ کیلومتر از محور اردبیل مغان در حوزه استحفاظی شهرستان اردبیل طی روز‌های آینده خبر داد.

انتهای پیام/ح

اجرای عملیات روکش آسفالت در اردبیل

برچسب ها: عمرانی ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار