رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر از جابجایی بیش از ۶۸ هزار نفر مسافر در شهرستان مشگین شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا فرج پور، رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر در بازدید از محور مشکین شهر پارس آباد گفت: در سه ماهه امسال بیش از ۶۸ هزار و ۱۳۶ نفر مسافر نیز از این شهرستان توسط بخش حمل ونقل عمومی جابه جا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۴/۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی همچنین از جابجایی ۲۸ تن کالا و بار در فصل بهار در شهرستان مشگین شهر خبر داد و افزود: در سه ماهه امسال بیش از ۶۸ هزار و ۱۳۶ نفر مسافر نیز از این شهرستان توسط بخش حمل ونقل عمومی جابه جا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۴/۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر از توزیع ۶۵۲ حلقه لاستیک با نرخ مصوب دولتی بین رانندگان این شهرستان در سه ماهه اول سالجاری خبرداد.

فرج پور با بیان اینکه، این تعداد لاستیک در بین ۳۲۶ راننده کامیون توزیع شده است گفت: در جهت حمایت ازناوگان حمل ونقل جاده‌ای توزیع لاستیک سهمیه‌ای ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در سه ماه سالجاری تعمیر سه دستگاه ابنیه فنی در محور مشگین شهر- پارس آباد و یک دستگاه نیز در محور مشگین شهر به هریس انجام شده است تصریح کرد:راهداران سخت کوش توانستند با ۵۰۰ تن آسفالت سرد و گرم راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان را لکه گیری کنند.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر گفت: با توجه به تاکیدات مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل مبنی بر حفظ حریم راه‌ها و برخورد قاطع با متخلفان، توانستیم در این زمینه از ۱۸ مورد تجاوز به حریم راه‌ها و ساخت و سازغیرمجاز جلوگیری کنیم.

فرج پور با اشاره به اینکه برای کاهش تصادفات و افزایش ایمنی و روان‌تر شدن ترافیک در محور‌های مواصلاتی تاکنون ۴۲ مورد رنگ امیزی سرعت گیر و ۶۳۰ عدد شستشوی علایم درراه‌های اصلی و فرعی شهرستان انجام شده است اظهار داشت:۸ کیلومتر از راه‌های روستایی شن ریزی و ۳۴۵ کیلومترنیز تسطیح و موج گیری شده است.

وی نصب ۱۵۰ عدد علائم ایمنی، نصب و تعمیر ۸۴ شاخه گاردریل و نصب دو دستگاه پل در روستا‌های مزرعه خلف را از دیگر اقدامات مهم این اداره در فصل بهار برشمرد و گفت:در جهت حفظ ونگهداری از حریم راه‌ها نیز ۳۱۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان مشگین شهر تسطیح و پاکسازی شده و در کنار ان تابلو‌های فرسوده و معیوب از سطح راه برچیده شدند.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر پاکسازی نخاله و زباله در هزار و ۷۵۰ مترمکعب از جاده قدیم مشگین شهر به اردبیل را یادآور شد و بیان کرد:تاکنون ۴۳۵ متر مکعب ریزش برداری انجام شده و راهداران پرتلاش این شهرستان بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مردم و رانندگان در جاده‌ها هستند.

انتهای پیام/ح

جابجایی ۲۸ تن کالا و بار در فصل بهار در شهرستان مشگین شهر

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.