مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از کاهش نقاط حادثه‌خیز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در نشست با معاون عملیات ترافیک پلیس راه راهـور ناجا گفت: از ۱۰۵ نقطه حادثه‌خیز شناسایی‌شده در محور‌های اردبیل تنها ۱۶ عدد آن باقی‌مانده که این نقاط نیز به‌زودی بهسازی و اصلاح خواهد شد.

وی افزود: عزم جدی برای کاهش نقاط حادثه‌خیز در استان اردبیل ایجاد شده و بر این اساس به جز ۱۰۵ نقطه شناسایی‌شده ۲۵ نقطه دیگر را شناسایی کرده‌ایم و برای اخذ اعتبار به سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ارسال شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل استفاده از تجهیزات مدرن در هوشمندسازی محور‌ها، آموزش رانندگان و فرهنگ‌سازی را سه عامل مهم کاهش تصادفات دانست وبا قدردانی از تلاش‌های رسانه ها، مطبوعات، خبرگزاری، فضای مجازی و به ویژه صداوسیمای مرکز اردبیل در امر فرهنگ سازی رانندگی و رعایت قوانین افزود:اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در این سه مورد نیز فعالیت‌های ارزنده‌ای داشته است.

رحمتی با تأکید بر برنامه‌های ایمن‌سازی محور‌های مواصلاتی استان گفت: از ابتدای سال جاری باهدف ارتقا ایمنی محورها، ۳۰۰ کیلومتر خط‌کشی در محور‌های مواصلاتی انجام‌شده و لکه گیری، نصب علائم، روکش آسفالت و سایر اقدامات مستمر راهداری در جاده‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به قابلیت‌های بالای تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان، ثبت ۲۸ میلیون تردد بهاری در محور‌های مواصلاتی استان را یادآور شد و اظهار امیدواری کرد: فرمانداران شهرستان‌ها با تخصیص به موقع اعتبارات راهداران پرتلاش دیار سبلان را در خدمت هرچه بیشتر به مردم شریف و مسافران عزیز یاری کنند.

انتهای پیام/ح

شناسایی ۱۰۵ نقطه حادثه خیر در محور‌های اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.