سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأمین اجتماعی با چند بیمارستان خصوصی رشت تفاهم نامه امضا کرد

مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان از انعقاد تفاهم نامه با ۳بیمارستان خصوصی رشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،محمدحسین شهدی نژاد، مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان گفت: با تلاش و رایزنی‌های متعدد با بیمارستان‌های خصوصی آریا، قائم و گلسار دوباره قرارداد بسته شد.

وی، با اشاره به تأخیر در پرداخت معوقات مراکز درمانی خصوصی در سال گذشته و قطع همکاری این مراکز با تأمین اجتماعی گیلان، افزود: این درخواست به حقی بود، اما انتظار داشتیم با توجه به سراسری بودن مشکل بودجه، این مراکز صبوری بیشتری نشان می‌دادند، البته در حال حاضر تا حدودی مشکلات مالی برطرف شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان، با بیان اینکه بیمه شده، مراکز درمانی و بیمارستانی و تأمین اجتماعی هیچکدام مقصر تأخیر در پرداخت نبودند، گفت: سازمان تأمین اجتماعی مطالبات معوقه‌ای دارد که با دریافت آن‌ها می‌تواند بدهی‌های خود را به مراکز درمانی خصوصی پرداخت کند.

شهدی نژاد، در ادامه به نبود مرکز درمانی تأمین اجتماعی در برخی از شهر‌های گیلان نظیر صومعه سرا، شفت و املش اشاره کرد و افزود: یکی از شاخص‌های راه اندازی مراکز درمانی تأمین اجتماعی در شهرها، شاخص جمعیتی به میزان حداقل ۲۰ هزار نفر بیمه شده است که در حال حاضر فقط صومعه سرا این شرایط را دارد.

وی، با تأکید بر اینکه توسعه و ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی در صومعه سرا یکی از مطالبات جدی در سال ۹۸-۹۷ است، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک مرکز درمان تأمین اجتماعی در صومعه سرا ساخته شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان، با اشاره به طرح‌های در دست اجرا در حوزه درمان سازمان تأمین اجتماعی در گیلان، افزود: بیمارستان لنگرود در دست ساخت است، درمانگاه آستانه اشرفیه در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود و تا پایان امسال هم درمانگاه پلی کلینیک انزلی به بهره برداری می‌رسد.

شهدی نژاد، در پایان در پاسخ به گلایه مردم به نبود برخی دارو‌ها در داروخانه‌های تأمین اجتماعی، تصریح کرد: با توجه به اجرای طرح نسخه الکترونیکی چنین چیزی غیرممکن است، چرا که پزشک معالج ابتدا با چک کردن داور‌های موجود در داروخانه دارو تجویز می‌کند.

 

انتهای پیام/م.ع

عقد قرارداد تأمین اجتماعی با چند بیمارستان خصوصی رشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.