علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره کشوری عکس سلفی من و کارم تا پایان خرداد فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، زندی فر، مسئول روابط عمومی تامین اجتماعی گیلان گفت: همه اقشار در سطوح مختلف سنی و تحصیلی که در یکی از واحد‌های صنعتی، تولیدی، صنفی کار می‌کنند و همچنین رانندگان، قالیبافان، صیادان، کارگران ساختمانی، رفتگران، نیرو‌های خدماتی شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند در جشنواره عکس سلفی من و کارم شرکت کنند.

وی، با اشاره به اینکه عکس‌ها باید خویش انداز و با گوشی همراه گرفته شده باشد، افزود:عکس‌هایی که با استفاده از مونوپاد، گرفته شده باشد هم به عنوان عکس سلفی پذیرفته می‌شود.

مسئول روابط عمومی تامین اجتماعی گیلان، با بیان اینکه عکس‌ها باید در محل کار و دارای نشانه‌هایی از کار همانند لباس و ابزار کار باشد، گفت: عکس‌های منتخب برای استفاده در امور نمایشگاهی، تبلیغاتی، انتشاراتی و اطلاع رسانی برای برگزارکننده با رعایت حقوق معنوی صاحب اثر (درج نام عکاس) محفوظ است.

زندی فر افزود: علاقمندان برای شرکت جشنواره کشوری عکس سلفی کارگری با عنوان من و کارم تا پایان خرداد امسال فرصت دارند تا حداکثر ۳ قطعه عکس شماره گذاری شده را به همراه فایل word از اطلاعات شخصی شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن، نشانی پستی، پست الکترونیک و ذکر موقعیت مکانی عکس، نوع و مدل گوشی را به آدرس پست الکترونیک photosclfi@tamin.ir ارسال کنند.

وی تصریح کرد: به صاحبان عکس اول لوح تقدیر، تندیس جشنواره و ۲ میلیون تومان وجه نقد، عکس دوم لوح تقدیر، یک و نیم میلیون تومان وجه نقد و به عکس سوم لوح تقدیر و یک میلیون تومان وجه اهدا می‌شود و به صاحبان ۱۰ عکس برتر نیز ۲۰۰ هزار تومان پرداخت خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ع

فراخوان جشنواره عکس سلفی من و کارم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.