۷۳ جواز تاسیس برای راه اندازی واحد صنعتی جدید در شهرستان لنگرود صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ فرهاد دلق پوش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در جلسه کارگروه رفع موانع و رونق تولید در شهرستان لنگرود گفت: تعداد ۷۳ فقره جواز تاسیس برای راه اندازی واحد صنعتی جدید در این شهرستان با پیشرفت ده تا بالای ۹۰ درصد صادر شده است که ۱۹۹ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای این طرح‌ها برآورد شده است.
وی با بیان روند توسعه مطلوب طرح‌های صنعتی در شهرستان لنگرودافزود: هم اکنون ۲۱۱ واحد دارای پروانه بهره برداری صنعتی در این شهرستان با اشتغال بیش از ۳۰۰۹ نفر به صورت مستقیم و سرمایه گذاری بیش از ۱۰ میلیارد تومان در حال فعالیت هستند.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: از ۷۳ جواز تاسیس صادره ۱۵ مجوز برای طرح توسعه واحد‌های صنعتی موجود است که نشان از پویایی واحد‌های تولیدی و صنعتی این شهرستان دارد.
فرهاد دلق پوش ظرفیت‌های زیرساختی شهرستان لنگرود را در بخش تولید و صنعت مناسب دانست و افزود: با وجود یک شهرک صنعتی در بخش نالکیاشر و یک ناحیه صنعتی در بخش اطاقور و یک واحد کارگاه صنعتی در دریاسر، زیرساخت و زمینه توسعه سرمایه‌گذاری در حوزه‌های صنعتی و تولیدی در این شهرستان فراهم است.
وی به طرح و حل و فصل ۱۰ واحد تولیدی و صنایع تبدیلی این شهرستان اشاره و تصریح کرد: عمده مشکلات مطرح شده در جلسه کارگروه این شهرستان موارد بانکی و استمهال تسهیلات قبلی و اختصاص تسهیلات جدید سرمایه در گردش، بخشش جرایم مالیاتی و تعامل در نحوه پرداخت بدهی‌های برق واحد‌های صنعتی و تامین اجتماعی در شرایط اقتصادی کنونی با هدف حمایت از بخش تولید و کارآفرینان شهرستان بود.

انتهای پیام / ق

برای احداث واحد صنعتی جدید  در لنگرود ۷۳ جواز تاسیس صادر شد

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.