مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از آیین تجلیل از کارفرمایان نمونه استان در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، جمیل حق پرست، مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ١١٠ کارفرمای نمونه بر اساس مولفه‌ها و شاخص‌های بیمه‌ای تجلیل می‌شود.

وی، با اشاره به اینکه تامین اجتماعی در راستای تکریم و پاسداشت کارفرمایان قانون مدار که با انجام تکالیف قانونی و صیانت از حقوق کارگران و پرسنل خود، یاری گر این سازمان هستند هر ساله نسبت به برگزاری مراسم تجلیل از چهره‌های نمونه اقدام می‌کند افزود: امسال نیز این آیین در راستای حمایت از تولید و کارگر ایرانی در دو سطح استانی و شهرستانی انجام می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان گفت: کارفرمایان یکی از ارکان اصلی شرکای اجتماعی محسوب می‌شوند و حاصل تلاش و سرمایه گذاری آنان در عرصه تولید و صنعت از ابزار‌های مهم در گردش چرخ‌های اقتصادی کشور است.

جمیل حق پرست، ارسال به موقع لیست و حق بیمه واقعی، نداشتن بدهی‌های معوق، رعایت مفاد ماده ٩٠ قانون برای انجام معاینات بدو استخدام، نداشتن آراء ماده ١٤٨ قانون کار، انجام امور ایمنی به منظور جلوگیری از حوادث و صیانت و پاسداری از حقوق کارگران را مهمترین شاخص‌های این ارزیابی برشمرد.

وی، با بیان اینکه برگزاری نشست‌های دوره‌ای منظم با مجامع و فعالان حوزه‌های کارفرمایی و انجام اقدامات آموزشی برای رابطان کارگاهی جهت آشنایی بیشتر با قوانین و مقررات از جمله فعالیت‌های سال‌های اخیر در راستای فرهنگ سازی است، تصریح کرد: امیدواریم تا با هم افزائی و تقویت تعاملات در این حوزه‌ها بتوانیم گام‌های خوبی برای رسیدن به اهداف سازمانی در مسیر تحکیم ارتباط با شرکای اجتماعی برداریم.

 

انتهای پیام/م.ع

همزمان با جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی از کارفرمایان نمونه گیلانی قدردانی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.