همزمان روز جهانی کارگر، امروز از ۴۰ کارگر نمونه گیلان در رشت قدردانی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ؛ حسن ایزدی دبیر اجرایی خانه کارگر گیلان امروز گفت: همزمان با ۱۱ اردیبهشت ماه روز جهانی کارگر در همایشی از ۴۰ کارگر نمونه گیلان در رشت قدردانی شد.

وی ضمن ارائه گزارش از شرایط کاری و معیشتی کارگران گیلان افزود: انتظار امروز کارگران از مسئولان دولتی توجه بیشتر به مطالبات آنان در بستر عدالت و کاهش فاصله طبقاتی ست.

دبیر اجرایی خانه کارگر گیلان منطقی سازی نرخ حقوق و دستمزد و دخالت نکردن دولت در صندوق تأمین اجتماعی را از عمده‌ترین مطالبات کارگران برشمرد و خاطر نشان کرد: رسیدگی به مطالبات این قشر زحمتکش زمینه ساز رونق تولید و اشتغال در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

سرهنگ علی توشه جانشین سپاه قدس گیلان نیز در این همایش با اشاره به ترفند‌های شوم دنیای استکبار برای ایجاد استحاله در انقلاب و نظام اسلامی گفت: تلاش مجدانه برای تحقق اهداف پیش بینی شده در اقتصاد مقاومتی و اتکاء به توان داخلی تنها راه مقابله با هجمه‌های شوم تبلیغاتی و تحریم‌های ناجوانمردانه اقتصادی است.

وی مطالبه گری را حق مسلم کارگران برای بهبود شرایط معیشتی و شغلی آنان دانست و افزود: سپاه همه توان خویش را برای کمک به اوضاع معیشتی اقشار مستضعف بکار می‌گیرد و ساخت هزار واحد مسکونی برای نیازمندان استان در سال گذشته مصداق این ادعاست.

محمود ایزد دوست مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گیلان هم از تعامل سازنده این اداره کل با مجامع کارگری و کانون کارفرمایان استان خبر داد و گفت: راه برون رفت از مشکلات موجود در حوزه تولید و پاسخ منطقی به مطالبات به حق کارگران مستلزم اتخاذ وحدت رویه بین مجموعه دست اندرکاران دولتی و بخش خصوصی است.

 

انتهای پیام/م.ع

قدردانی از کارگران نمونه گیلان در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.