مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: کارگران پیشقراولان و پیشتازان عرصه جهاد و شهادت هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، یونس فاتح در سومین جلسه کمیته کارگری، کارفرمایی و تعاونگران استان که در جهت هماهنگی جشنواره فرهنگی ورزشی کارگران و تعاونگران برگزار شد به برگزاری هرچه باشکوه تر مراسمات دهه مبارک فجر تاکید کرد.

رئیس کمیته کارگری، کارفرمایی و تعاونگران دهه فجر آذربایجان شرقی گفت: این کمیته برنامه های متنوعی بصورت گسترده بمناسبت گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار می نماید.

یونس فاتح با بیان اینکه کارگران و تعاونگران نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند افزود: هم اکنون نیز در جبهه اقتصادی، این قشر ساعی پیشگامان عرصه تولید ملی و اقتصاد مقاومتی بوده و از هیچ تلاش و کوششی دریغ ننموده اند و همیشه پشتوانه ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

رئیس امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به برنامه های دهه مبارکه فجر گفت: برنامه های دهه مبارک فجر کارگر محور بوده و با مشارکت این عزیزان در ترویج افکار انقلابی و روشنگری نسل جوان در جامعه کار و تولید از دستاوردها و ارائه خدمات و تحولات عظیمی که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفته، انجام می گیرد.

پرویز پناهی ادامه داد: دیدار کارگران، کارآفرینان و تعاونگران با نماینده ولی فقیه، دیدار با استاندار، غباروبی مزار شهداء، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی در رشته های فوتسال، تنیس روی میز، طناب کشی و والیبال، تجلیل از کارگران نمونه و گروه های کاری نمونه از جمله برنامه های این ایام مقدس می باشد.

وی خاطر نشان کرد: کمیته های فرعی شهرستانی نیز فعال گردیده و برنامه ها در سطح استان برگزار خواهد شد. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.