فرماندار تکاب گفت: شکوفایی، استقلال اقتصادی و دست‌یابی به اهداف جهاداقتصادی ایران اسلامی مستلزم تلاش همه‌جانبه و همت مضاعف تمام اقشار جامعه به ویژه کارگران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، محمدعلی داعی در مراسم تجلیل از کارگران نمونه تکاب اظهار داشت: در دوران رژیم ستم‌شاهی پهلوی با وجود سطح عظیم منابع و نیروی کار کشور، از این نیرو در راه غنی‌سازی کارخانه‌های غربی و پرکردن جیب مستشاران آمریکایی استفاده می‌شد.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی که در سایه هم‌دلی اقشار مختلف مردم از جمله جامعه کارگری و رهبری شجاعانه و حکیمانه امام راحل اتفاق افتاد، ایران اسلامی توانست جایگاه واقعی خود را در سطح منطقه به دست آورد.

وی با بیان اینکه کارگران نقش مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته و مجاهدت‌های زیادی را در این راه انجام داده‌اند، اضافه کرد: قانون حمایت از حقوق کارگران در اردیبهشت سال 58 به تصویب رسید که این اقدام گام مهمی در راستای احقاق حقوق و پیگیری مطالبات کارگران بود.

وی در ادامه به اهداف و عملکرد رژیم طاغوت در دینزدایی و مبارزه با اعتقادات مردم ایران اشاره کرد و اظهار داشت: رژیم پهلوی به خیال خام خود میخواست پیوند ناگسستنی ملت ایران را با دین مبین اسلام سست و کم‌رنگ کند اما با رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) این دسیسهها نقش بر آب شد و انقلاب ما که رنگ و صبغه دینی داشت پیروز شد.

داعی همچنین گفت: سرمایه‌گذاری در بخش صنایع کوچک و خانگی در تکاب ضروری است.

به گفته فرماندار تکاب صنایع کوچک در کنار کشاورزی و معادن می‌توانند نقش مکمل و خوبی برای ایجاد اشتغال در این شهرستان ایفا کنند.

داعی، به حضور گسترده مردم در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی اشاره و خاطرنشان کرد: مردم باصلابت و انقلابی، بار دیگر در راه‌پیمایی 22 بهمن شرکت و به جهانیان ثابت خواهند کرد که همچنان مدافع ارزش‌های اصیل انقلاب و پشتیبان ولایت فقیه هستند./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.