مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در راستای گسترش فرهنگ بیمه و توسعه پایدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حق پرست، مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان ضمن تشریح ماموریت و اهداف سازمان، گفت: اطلاعات مردم از قوانین پیرامون تامین اجتماعی پایین است و لازمه آن آموزش است.

وی، با بیان اینکه رسانه استانی همواره یار و مشاور این سازمان در خدمت رسانی به جامعه بوده است، افزود: تامین اجتماعی استان گیلان می‌تواند در کنار صدا و سیمای استان در امر خدمتگزاری به جامعه و تحقق برنامه‌های فرهنگی اثرگذار باشد.

هچنین در این دیدار، باقرزاده، مدیرکل صدا و سیمای استان نیز با اشاره به نقش حیاتی تامین اجتماعی در پشتیبانی از نیروی کار در فرآیند توسعه پایدار کشور بر اساس الگوی اسلامی- ایرانی و تعمیق احساس امنیت اقتصادی، گفت: فرهنگ سازی و آموزش رسالت رسانه است و قطعا صدا و سیمای گیلان در راستای افزایش آگاهی عمومی جامعه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و آمادگی آن را دارد که با کمک ابزار‌های نوین، چون موشن گرافی و برنامه سازی در قالب طرح‌های مشارکتی به این مباحث آموزشی بپردازد.

 

انتهای پیام/م.ع

دیدار مدیرکل تامین اجتماعی استان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.