سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سپاه آماده همکاری با بهزیستی برای ساخت مسکن مددجویان است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف گفت:باید کمک رسانی های سپاه و بهزیستی به مددجویان هدفمند باشد و با برگزاری جلسه با بنیاد مسکن نیز نحوه پرداخت هزینه ها از سوی این بنیاد در مراحل مختلف بررسی شود.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سردار عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف  ضمن تبریک هفته بهزیستی از آمادگی سپاه برای خدمت به مددجویان در زمینه ساخت مسکن خبر داد و گفت: باید کمک رسانی های سپاه و بهزیستی به مددجویان هدفمند باشد و با برگزاری جلسه با بنیاد مسکن نیز نحوه پرداخت هزینه ها از سوی این بنیاد در مراحل مختلف بررسی شود.


وی گفت: سهمیه قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ساخت ۱۱۱ واحد مسکونی برای مددجویان است.

زهره شریفی معاون مشارکت های مردمی، مسکن و اشتغال اداره کل بهزیستی استان اعلام کرد: تاکنون ۷۵ مورد را شناسایی کرده ایم و قرار است بهزیستی اقدامات اولیه در این خصوص از جمله صدور مجوز اطلاعات تکمیلی را در اختیار قرارگاه قرار دهد و سپاه نیز کار ساخت و ساز را انجام دهد.


لازم به ذکر است ساخت مسکن مددجویان بهزیستی با کمک بلاعوض هفت میلیون تومانی بهزیستی، تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی بنیاد مسکن و کمک های قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انجام می گیرد.

انتهای  پیام/ز

 

 

سهمیه قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ساخت ۱۱۱ واحد مسکونی برای مددجویان است

برچسب ها: بهزیستی ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.