سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب مهارت بیش از ۲۲۰ کارآموز در مرکز فنی‌وحرفه‌ای تایباد

رئیس مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای شهید عباسیان تایباد گفت:با آغاز فصل تعطیلات تابستان ۲۲۷ کارآموز در این مرکز ثبت‌نام کردند و ۱۶۷ نفر دیگر برای آموزش مهارت‌های فنی‌وحرفه‌ای در نوبت پذیرش قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، اسماعیل نیک‌محمدی  رئیس مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای شهید عباسیان تایباد گفت: رشته‌های فنی در این مرکز شامل کیف چرمی، جواهرساز مهره‌ای، حکاکی و نقش برجسته کاری روی سنگ، بنای سفت کار، پرورش قارچ، قالی بافی، مونتاژ کار تابلوی برق، تعمیر لوازم خانگی، شیرینی پز درجه ۲، نصب پنل‌های خورشیدی سازنده زیورالات چرمی با حداکثر ظرفیت و توان مربیان در این مرکز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد : جواهرساز مهره‌ای و کیف دوز چرمی با دست، از جمله کلاس‌های آموزشی تفاهم نامه با آموزش و پرورش تایباد است،  و  تاکنون ۴۸ نفر در رشته کیف دوز چرمی و ۲۸ نفر در رشته جواهرساز مهره‌ای طی دوره‌های جداگانه در ۲ مرحله به منظور گذراندن دوره کارورزی در رشته‌های صنایع دستی و فرش در شاخه‌های فنی‌وحرفه‌ای و کار و دانش در این مرکز پذیرش شده‌اند.

رییس مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای شهید عباسیان تایباد گفت : همچنین ثبت نام در دوره تعمیر لوازم خانگی جهت دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان  در حال انجام است و به در خواست ناحیه مقاومت سپاه تایباد و لشکر ۵ نصر بر اساس تفاهمنامه صورت گرفته فی مابین در رشته پرورش قارچ و لوله کشی گاز هر کدام به ترتیب با ظرفیت ۱۸ و ۱۴ کارآموز ثبت نام شده است.

نیک‌محمدی  با اشاره به سایر کلاس‌های تابستانه این مرکز، افزود : این کلاس‌ها شامل دوره زیورآلات چرمی و شیرینی پز درجه ۲ است که در محل کانون حافظ مسجد حضرت علی (ع) به ترتیب با ثبت نام ۱۴ و ۲۸ نفر در حال آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای می‌باشد.

وی تصریح کرد : در رشته‌های مونتاژکار تابلوی برق (۲۴ نفر)، حکاکی و نقش برجسته کاری روی سنگ (۱۴ نفر)، بنای سفت کار (۱۶ نفر) و قالی بافی (۲۳ نفر) به صورت آزاد ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام //ا.ز 
 

بیش از ۲۲۰ کارآموز در مرکز فنی‌وحرفه‌ای تایباد مهارت کسب می‌کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.