سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت سیستان و بلوچستان:

وضعیت ۱۶واحد تولیدی غیر فعال بررسی شد

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: در سال جاری ۲۰واحد تولیدی احیا می‌شود و تا کنون وضعیت ۱۶واحد بررسی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  نادر میرشکار رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در همایش صنعت و معدن و تجلیل از صنعتگران و معدنکاران نمونه و آئین افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی استان برگزار شد اظهار داشت: در سال رونق تولید به ظرفیت رساندن تولید کارخانجات از اولویت‌های این نهاد است.

وی افزود: کارخانجاتی مانند سیمان تیس، کاشی وشنگار، بافت بلوچ که ماشین آلات در حال نصب است از جمله طرح‌های در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه معادن یکی از ظرفیت‌های بی نظیر استان برای توسعه است تصریح کرد: در بخش زیرساخت‌ها چالش‌هایی داریم که با منابع مالی استانی قابل رفع نیستند و می‌طلبد از اعتبارات ملی به کمک این بخش شتافت.

وی با اشاره به اینکه ۷۰درصد کنسرو ماهی کشور در کنارک تولید می‌شود ادامه داد: با دعوت از هیات‌های تجاری از کشور‌های همسایه می‌توان بازار‌های جدیدی ایجادکرد و ظرفیت‌ها را برای صادرات بکار گرفت.

معاون استاندار هم در این همایش گفت: احصا مشکلات واحد‌های تولیدی. توسعه، بهبود فضای کسب و کار، تولید و بکار گیری ظرفیت‌های موجود و بهبود کیفیت و فروش از جمله ضرورت‌های صنایع استان است.

سیده ثریا سید زاده افزود: با افزایش حجم و تنوع محصولات استان و فراهم نمودن صادرات کالا سبب رشد واحد‌های تولیدی می‌شود

وی ادامه داد: مصادیق پنجاه گانه‌ای در بحث واحد‌های تولیدی به تصویب و ابلاغ شده است.

انتهای پیام/ع

۲۰واحد تولیدی احیا می‌شود

برچسب ها: استانداری ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.