‌فرمانده انتظامی شهرستان "سرباز" از کشف یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال شیرخشک و روغن موتور احتکار شده در بازرسی از یک انبار خبر داد.

کشف یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال شیرخشک و روغن موتور احتکار شدهسرهنگ سیامک مرادی  ‌فرمانده انتظامی شهرستان سرباز در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:با دریافت خبری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر دپو مقادیر زیادی روغن موتور احتکار شده در یکی از روستا‌های حوزه استحفاظی شهرستان سرباز بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی با کنترل نامحسوس محل و اطمینان از صحت موضوع پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از بازرسان اداره تعزیرات و اداره صنعت و معدن وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرباز تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده در بازرسی از این انبار ۴ هزار و ۴۸۰ لیتر روغن موتور و ۷۲۵ کیلوگرم شیرخشک احتکار شده کشف کردند.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه ارزش کالا‌های احتکار شده یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده خاطر نشان کرد: فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

وی در پایان از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار کالا و ارز را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کرده و خدمتگزاران خود را در این راه یاری کنند.

انتهای پیام/ع

روغن موتور احتکار شده در سرباز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار