فرماندار کنارک با بیان اینکه زمینه جذب سرمایه گذار در شهرستان کنارک فراهم است، گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای سرمایه‌گذاری در استان استفاده شود.

زمینه جذب سرمایه‌گذار در شهرستان کنارک فراهم استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  یوسفی فرماندار شهرستان بندری کنارک صبح امروز در جلسه با حضور مدیران اجرایی شهرستان و مدیران کشت صنعت مکران با محوریت اشتغال شهرستان، گفت: پروژه صنعت مکران از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی اولویت دار و مهم استان و شهرستان است

حمیدالدین یوسفی اظهار داشت: در طرح پروژه کشت صنعت مکران به صورت مستقیم بیش از ۴ هزار نفر بهره مند می‌شوند و اولویت جذب با افراد بومی است.

وی افزود: از مدیران اجرای شهرستان انتظار دارم که پای کار آمده و پاسخگو مردم فهیم شهرستان باشند.

وی بیان کرد: صداقت و اعتماد سازی یکی از مهمترین اجزای تشکیل دهنده ارتباط بین مردم و مسئولین است و مدیران باید این مهم را جزء اصول مدیریتی خود قرار دهند.

وی با اشاره به زمینه جذب سرمایه گذار در شهرستان کنارک فراهم است، ادامه داد: باید از تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای تحقق این مهم به شکل مطلوب استفاده شود.

یوسفی با اشاره به آمادگی شهرستان کنارک در جذب سرمایه گذار تصریح کرد: با حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار و توسعه فضای لازم برای رونق فضای کسب و کار نیز فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: باید همه در کنار هم تلاش کنیم تا جاذبه‌های زیبا و بکر شهرستان کنارک را برند سازی کنیم.

انتهای پیام/ع

پروژه صنعت مکران از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی اولویت دار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار