سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان ویژه چابهار گفت: سه واحد نانوایی متخلف این شهرستان پلمب و ۱۳ واحد دیگر جریمه و کسرسهمیه شدند.

سه واحد نانوایی در چابهار پلمب شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  رحمدل بامری سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان ویژه چابهار اظهار داشت: ۱۰۵ خبازی در سطح شهرستان چابهار وجود دارد که متاسفانه برخی از آن‌ها بهداشت، وزن چانه و ساعات پخت را رعایت نمی‌کنند.

وی بیان کرد: ضعف نظارت و بازرسی در نانوایی‌های شهری و روستایی وجود دارد و باید مسئولان دست اندرکار بیشتر فعالیت کنند تا نان با کیفیت تحویل مردم شود.

سرپرست فرمانداری چابهار گفت: به صاحبان خبازی‌ها هشدار داده می‌شود کیفیت خدمات را بهبود بخشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف شدیدا برخورد‌های لازم انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت:در برخی بازدید‌ها رعایت نکردن وزن چانه به خوبی مشهود است بطوریکه حتی ۲۰۰ تا ۳۰۰ گرم وزن چانه کم بود.

بامری تکید کرد: اعضای کارگروه آرد و نان چابهار بویژه اتحادیه خبازان، ادارات بهداشت و درمان، صنعت، معدن و تجارت، شرکت نفت، بخشداران و غله با افزایش نظارت‌ها و بازرسی‌ها فعالیت واحد‌های خبازی را به طور مداوم‌رصد کنند تا منجر به ارتقا کیفیت نان و رضایت شهروندان شود.

وی ادامه داد: تخلفات خبازان سبب شده تا نارضایتی مردم روز به روز بیشتر شود و حتی برخی خبازان حاضر نیستند تابلو نصب کنند تا مردم از ساعات پخت، قیمت نان، وزن چانه و روز‌های تعطیلی آن‌ها باخبر باشند.

سرپرست فرمانداری چابهار بیان کرد: برخی از خبازی‌ها حتی مشعلی برای پخت نان ندارند، اما سالهاست‌که سهیمه سوخت و آرد دولتی دریافت می‌کنند و برای فریب مردم و مسئولان از سایر خبازی‌ها نان خریداری و آن‌ها را عرضه می‌کنند.

وی اظهار داشت: سهمیه خبازان متخلف باید کاسته شود و به سهمیه خبازانی که فعالیت خوبی داشته و نان با کیفیتی به مردم ارائه می‌کنند افزوده شود.

بامری گفت: سهمیه آرد خبازی‌های چابهار باید براساس جایگاه، جمعیت و تعداد مسافران ورودی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ع 

شناسایی سه واحد نانوایی متخلف در چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار