سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت ۲۸ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از ثبت ۲۸ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از محور نمین آستارا با بیان اینکه بزرگراه نمین آستارا پرترددترین محور استان اردبیل است گفت: در فصل بهار ۲۸ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسید که از این میزان یک میلیون و ۴۹۵ هزار تردد مربوط بزرگراه نمین به آستارا می‌باشد.

وی افزود: با هدف افزایش ایمنی تردد عملیات روکش آسفالت ۴ کیلومتر از بزرگراه نمین به آستارا در حال انجام است که برای اجرای طرح روکش آسفالت این محور ۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: علاوه بر اجرای روکش آسفالت در محور‌های اصلی، بزودی عملیات روکش آسفالت راه روستا‌های گرده و گولی از توابع شهرستان نمین انجام خواهد شد.

رحمتی با اشاره به قابلیت‌های بالای گردشگری، توریستی و آب و هوای بسیار مطبوع استان که موجب شده سالانه پذیرای بیش از ۹ میلیون نفر مسافر و گردشگر باشد افزود:راهداران پرتلاش دیار سبلان در قالب طرح تابستانی در کلیه محور‌ها حضوری فعال دارند و باهمه توان آماده ارائه خدمات لازم به مردم و مسافران هستند.

انتهای پیام/ح

اردبیل سالانه پذیرای بیش از ۹ میلیون نفر مسافر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.