سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای عملیات خط کشی در ۲۲۰۰ کیلومتر از محور‌های ارتباطی آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اجرای عملیات خط کشی در ۲۲۰۰ کیلومتر از محورهای ارتباطی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه  ،ارسلان شکری با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون عملیات خط کشی در ۲۲۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی و شریانی این استان اجرا شده است و این فعالیتهای گسترده در زمینه خط کشی و همچنین ترمیم و لکه گیری روکش آسفالت محورهای ارتباطی استان استمرار خواهد داشت.

 وی داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم را موثرترین شرایط برای حمل و نقل ایمن دانست و گفت: از مجموع ۱۲ هزار کیلومتر راه روستایی، شهری و نیز راه اصلی و فرعی در استان هفت هزار کیلومتر آسفالت است و امسال مد نظر است از مابقی راه‌های فاقد آسفالت در استان ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های را روکش و آسفالت کنیم.

 شکری آذربایجان غربی را از نظر ترانزیتی و حمل و نقلی استانی مهم خواند و افزود: بهسازی و ساماندهی جاده‌های آذربایجان غربی از اولویت های این اداره کل به شمار می رود و نتیجه بخش بودن این اقدامات بی شک در توسعه همه جانبه استان تاثیر بسزایی خواهد داشت.​

انتهای پیام/ا

خط کشی ۲۲۰۰ کیلومتر از محور‌های ارتباطی استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.