رییس ستاد اقامه نماز شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی کشور گفت:اهمیت دادن فریضه اقامه نماز نشان از جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مشاور فرهنگی وزیر نفت و رییس ستاد اقامه نماز شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی کشور در جلسه هم اندیشی ستاد اقامه نماز استان در ارومیه گفت: اهمیت دادن فریضه اقامه نماز نشان از جامعه اسلامی است و امروز پیش از پیش نیاز جامعه است که کارهای فرهنگی و نماز نهادینه شود و خانواده به اقامه فریضه نماز گرایش پیدا کنند .

مجیدی همچنین در ادامه گفت.استان اذربایجانغربی یک استان مرزی و ترانزیتی است و سالانه میلیون ها گردشگر و راننده از این استان دیدن میکنند و این بهترین فرصت است تا فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی تبلیغ شود.

وی همچنین به اهمیت مجهز شدن همه جایگاه های سوخت به نمازخانه تاکید کرد و گفت در کنار همه ارایه خدمات به رانندگان و مسافرین جاده ها مجهز شدن نمازخانه های جایگاه های سوخت مورد تاکید وزارت نفت است.

مجرد مدیر پالایش و پخش فراورده های نفتی استان نیز به عنوان میزبان این جلسه گفت مجهز کردن همه جایگاه های سوخت استان به نمازخانه ,برگزاری همایش نماز و خانواده ها و تجلیل از کارکنان و جایگاه داران فعال فرهنگی از جمله برنامه هایی است که پخش فراورده های نفتی استان انجام داده است.

انتهای پیام/ا

لزوم توجه دستگاه های فرهنگی باید به اهمیت اقامه نماز

 

برچسب ها: اخبار فرهنگی ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.