سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاهیان شیراز بورسیه اراسموس پلاس اروپا می‌شوند

دانشگاهیان دانشگاه شیراز در قالب طرح اراسموس پلاس به اروپا اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس مرکز همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه شیراز گفت: شیوه‌نامه ای برای اعزام دانشگاهیان به اروپا طی برنامه آموزشی اراسموس پلاس(+Erasmus) تنظیم شده است.

محمدصابر خاقانی‌نژاد با بیان اینکه اراسموس پلاس برنامه‌ای آموزشی و پژوهشی تحت حمایت اتحادیه اروپا است افزود: در این برنامه، دانشگاه‌های اروپایی از اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان امور بین‌الملل دانشگاه‌های طرف قرارداد خارج از اتحادیه اروپا، میزبانی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه اتحادیه اروپا بودجه این برنامه را به دانشگاه‌ها پرداخت می‌کند، تصریح کرد: این هزینه پس از ورود به دانشگاه مقصد در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد و هزینه‌های یک نیمسال حضور دانشجو در یکی از دانشگاه‌های اروپایی توسط دانشگاه میزبان پرداخت خواهد شد.

رئیس مرکز همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه شیراز گفت: شرط برخورداری از بورسیه حداقل معدل۱۷، نداشتن مشروطی در کارنامه آموزشی، داشتن مدرک زبان قابل قبول شامل IELTS، TOEFL، MSRT و ارائه رزومه پژوهشی است.

خاقانی‌نژاد ادامه داد: مدت‌زمان این برنامه برای اعضای هیات علمی و عوامل اجرایی امور بین‌الملل یک هفته و برای دانشجویان یک نیمسال تحصیلی است.

وی اظهارداشت: شرایط افراد متقاضی استفاده از این بورسیه در شورای توسعه بین‌الملل دانشگاه شیراز به تصویب رسیده است و به دانشکد‌های مختلف ابلاغ شده است.
انتهای پیام/م

اعزام دانشگاهیان دانشگاه شیراز به اروپا در قالب طرح اراسموس پلاس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.