۱۳۵هزار دانش آموز از ۳۲ منطقه آموزش و پرورش فارس در طرح ملی شهاب حضور دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کرامت الله شرفی رییس اداره آموزش استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان آموزش و پرورش فارس گفت: طرح شهاب به منظور شناسایی و هدایت استعداد‌های برتر دانش آموزان به ویژه در مناطق محروم استان در حال اجرا است.

وی افزود: شناسایی استعداد‌ها در این طرح ملی براساس شناسایی رفتاری معلمان در سه سال تحصیلی چهارم، پنجم و ششم آغاز می‌شود و هدایت استعداد‌های هشت گانه از جمله حوزه کلامی، ریاضی، هنری، قضائی، حرکتی و ورزشی، اجتماعی و علمی از کلاس هفتم دنبال می‌شود.

شرفی اظهارداشت: برگزیدگان این طرح علاه بر حضور در جشنواره ها، به عنوان سفیر بنیاد نخبگان در شهرستان خود مهارت‌های مختلف را آموزش می‌بینند و از طرف مجمع خیران بورسیه و مقرری ماهیانه دریافت می‌کنند.

رییس اداره آموزش استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان آموزش و پرورش فارس گفت: امسال ۲۰ منطقه آموزش و پرورش استان شامل ارسنجان، اوز، بوانات، پاسارگاد، خرم بید، خشت و کمارج، درودزن، زرقان، سپیدان، سده، سروستان، ناحیه یک شیراز، فراشبند، فیروزآباد، قیرو کارزین، گراش، گله دار، ممسنی، مهر و نی ریز با جمعیتی بیش از ۶۴ هزار دانش آموز به این طرح پیوسته اند.

این طرح ملی یک میلیون و ۸۰۰ صد هزاردانش آموز را در سراسر کشور زیر پوشش دارد.
انتهای پیام/م

۱۳۵هزار دانش آموز فارسی در طرح ملی شهاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار