دانش‌آموزان کازرونی درجشنواره مدارس فصلی و ایده پردازی به برتری دست یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کاظم عباسی مدیر اداره آموزش‌و پرورش کازرون با اشاره به برتری دانش آموزان این شهرستان در جشنواره مدارس فصلی و ایده پردازی گفت: ۱۵ دانش‌آموزی کازرونی موفق شدند مقام‌های اول تا سوم جشنواره مدارس فصلی و ایده پردازی را به خود اختصاص دهند.

وی بیان کرد: تعداد ۸۵ نفر از برگزیدگان مدارس فصلی از میان ۸۵۰ نفر شرکت کننده با گذراندن مراحل نخست و سه مرحله قبلی به جشنواره پایانی مدارس فصلی و ایده پردازی در این شهرستان راه یابند.

عباسی افزود: دانش‌آموزان علاوه بر شرکت در کارگاه‌ های آموزشی از جمله روش علمی، مدیریت زمان در طرح‌های علمی، تفکر طراحی، تفکر انتقادی به دفاع از طرح‌های پژوهشی و نیز آثار ادبی خود در حوزه کتاب‌خوانی، داستان‌نویسی، فیلم‌نامه‌نویسی و اجرای سخنرانی در قالبی مشابه سخنرانی‌های TED پرداختند.

مدیر آموزش‌وپرورش کازرون با بیان اینکه شرکت کنندگان در اختتامیه این جشنواره بر اساس امتیازات دریافتی موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند، تصریح کرد: ۱۵ نفر از دانش‌آموزان کازرونی شرکت‌کننده در جشنواره مدارس فصلی و ایده پردازی موفق به کسب ۶ مقام نخست، ۸ مقام دوم و یک مقام سوم شوند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان کازرونی دارای مقام‌های نخست شامل فاطمه علی پور از دبیرستان فرزانگان، فرشاد مرحمتی زاده، بنیامین مرادی تبار و محمد دهقانی از دبیرستان سعادت، مهدی رضوی زاده از دبیرستان شاهد یداللهی و علیرضا رنجبری از دبیرستان حاج حسین احمدی است.

مدیر آموزش‌وپرورش کازرون اضافه کرد: دانش آموزان دارای مقام دوم در این شهرستان شامل هانیه عباسی، زهرا رهبر و مرضیه بشکار از دبیرستان فرزانگان، نیلوفر امیر عضدی و شقایق دهقان از دبیرستان شاهد شیروانی، نرجس داودی و آتوسا خلیلی از دبیرستان بهبهانی، مریم سپاسی از بانو سلامی و دانش‌آموز شادی اولیا دارنده مقام سوم این جشنواره است.

کاظمی اظهار کرد: دانش آموزان دارای مقام نخست به‌عنوان سفیران بنیاد نخبگان در شهرستان‌ها و صاحبان مقام دوم به‌عنوان عضو افتخاری کمیته علمی مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی معرفی و از این پس زیر نظر بنیاد بر روی طرح‌ های پژوهشی مشغول به کار شدند و منتخبان نیز از بورسیه یک‌ساله رایگان تحصیلی بنیاد نخبگان و مجمع خیرین نخبه پرور استان برخوردار می‌شوند.
انتهای پیام/ت

درخشش دانش‌آموزان درجشنواره فصلی و ایده پردازی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.