قائم مقام معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه شیراز گفت: این دانشگاه با کسب ۲۷ عنوان برتر ملی در یازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی کشور (تیتر ۱۱) صدر نشین دانشگاه‌های وزارت علوم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محبوبه البرزی قائم مقام معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه شیراز گفت: جشنواره نشریات دانشجویی "تیتر ۱۱" با حضور ۲۸ هزار و ۲۴۹ نشریه از دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ و آزاد اسلامی برگزار شد.

او افزود: دانشگاه شیراز با ۱۸۳۴ اثر و نشریه در این دوره از جشنواره کشوری تیتر شرکت کرد و جایگاه اول در تعداد آثار ارسالی را کسب کرد.

البرزی ادامه داد: ۲۲ نشریه از نشریات دانشگاه شیراز نامزد دریافت جایره شد و ۱۰ رتبه اول، ۵ رتبه دوم و ۱۰ رتبه سوم کسب کرد و ۲ نشریه هم شایسته قدردانی شناخته شد.

قائم مقام معاون فرهنگی دانشگاه شیراز گفت: در مجموع دانشگاه شیراز با کسب ۲۷ رتبه جایگاه اول دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم و جایگاه دوم کل دانشگاه‌های کشور را کسب کرد.

البرزی یادآور شد: در دانشگاه شیراز ۲۱۹ عنوان نشریه دارای مجوزدار وجود دارد که ۱۷۵ عنوان از آن‌ها در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، دینی و قرآنی، ادبی، هنری، ورزشی، صنفی و خبری فعال است و سالانه بیش از ۱۱۰ هزار نسخه نشریه در این دانشگاه منتشر می‌شود.
انتهای پیام/م

صدرنشینی دانشگاه شیراز در جشنواره سراسری نشریات دانشجویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار