سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استودیو Hazelight روی نسخه جدید A Way Out کار نمی‌کند

رییس استودیو Hazelight اعلام کرد: عنوان در حال ساخت توسز این استودیو در ادامه عنوان A Way Out ساخته نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، می‌توان گفت عنوان A Way Out یکی از عناوین برتر و تحسین شده دو نفره است که کمتر از یکسال از عرضه آن ‌می‌گذرد و تاکنون توانسته است به موفقیت نسبتا خوبی دست پیدا کند. اما مدت‌هاست خبرهایی مبنی بر فعالیت تیم سازنده این بازی روی عنوانی دیگر به گوش می‌رسد که تاکنون حرفی از این عنوان زده نشده بود. اما به تازگی جوزف فارس، رییس استودیو Hazelight اعلام کرد عنوان در حال ساخت توسط این استودیو نسخه جدیدی از بازی A Way Out نخواهد بود.

جوزف فارس در مصاحبه خود با VG اعلام کرد: درباره عنوان درحال ساخت استودیو Hazelight نمی‌توان حرف زد چرا که این استودیو ترجیح می‌دهد بازی در حال ساختش فعلا پنهان باقی بماند اما به طور قطعی می‌توانم بگویم این بازی در سبک چند نفره داستانی ساخته شده و قرار نیست ادامه بازی A Way Out باشد. این عنوان کاملا متفاوت از عناوین چند نفره داستانی خواهد بود و در آن از روش‌های جدید بازی‌سازی استفاده شده است.

وی در ادامه گفت: من بر این باورم که برای ساخت بازی‌های داستانی چند نفره، ظرفیت‌های بسیار بالایی وجود دارد و استودیو ما می‌تواند کارهای ویژه‌ای روی این سبک از بازی‌ها انجام دهد. اگر به فیلم‌های سینمایی توجه کرد باشید می‌بینید که چند داستان به طور همزمان با یکیدیگر اتفاق می‌افتند و من قصد دارم این سبک را روی عناوین ویدیویی پیاده کنم. از طرفی هم کاربران با یکیدیگر به تماشای فیلم‌ها می‌پردازند و کارهای خود را نیز به صورت گروهی انجام می‌دهند؛ استودیو ما قصد دارد کار گروهی را وارد عناوین رایانه‌ای کند و کاربران به صورت همزمان با یکدیگر به اجرای عناوین رایانه‌ای بپردازند.


بیشتر بخوانید: احتمال خداحافظی کریتوس از سری God Of War


صحبت‌های رییس استودیو Hazelight باعث شد بین کاربران بحثی درباره عنوان بعدی این شرکت ایجاد شود؛ اما هیچ کس نمی‌داند این عنوان که سازنده‌اش به این انداره از آن تعریف می‌کند چیست و باید منتظر اعلام بعدی این استودیو برای مشخص شدن نام و جزییات بازی نامشخص استودیو Hazelight ماند.

انتهای پیام/

نسخه بعدی A Way Out، بازی جدید استودیو Hazelight نیست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.