سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام طائب در ساوه;

رفتار غرور انگیز رهبر فرزانه انقلاب با پیام ترامپ معادلات دنیای استکبار را در هم ریخت

رئیس قرارگاه عمار در ساوه گفت: رفتار غرور انگیز رهبر فرزانه انقلاب با پیام ترامپ معادلات دنیای استکبار را در هم ریخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام طائب رئیس قرارگاه عمار در جمع نمازگزاران مسجد مقدس زاده ی ساوه به مناسبت هفته قوه قضاییه با تسلیت شهادت امام جعفرصادق(ع) به حضور و دیدار  نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این دیدار مصداق بارز برتری مسلمانان بر کافران بود.

حجت الاسلام طائب افزود: رفتار غرور انگیز رهبر فرزانه ی انقلاب در این دیدار معادلات دنیای استکبار در ارسال پیام به کشورمان را در هم ریخت.

وی توان جمهوری اسلامی را نشات گرفته از ایمان و اخلاص جوانان بیان و اضافه کرد: پهباد بدون سرنشین آمریکا پس از دوبار اخطار مکرر در نیمه های شب سرنگون شد تا استکبار متوجه برخورد خود با ملت همیشه پیروز ایران باشد.

مهمترین تکلیف ما اینست که قدرت پوشالی نقطه ظهور امام زمان (عج) را در مکه بشکنیم

رئیس قرارگاه عمار ادامه داد:  مهمترین تکلیف ما در عصر حاضر اینست که با توکل به خدا، قدرت پوشالی نقطه ظهور امام زمان (عج) را در مکه بشکنیم و زمینه های گسترش عدل و حکومت واقعی صالحان بر روی زمین را فراهم کنیم.

وی مقاومت ملت ایران در طول چهل سال گذشته را مصداق بارز عمل صالح در دنیا توصیف و خاطر نشان کرد: در آستانه گام دوم انقلاب اسلامی استفاده از ظرفیت های داخلی می تواند کشور را در مسیر خوداتکایی قرار دهد.

حجت الاسلام طائب بیان کرد: ولایت پذیری از ارکان مشروعیت نظامی اسلامی است که در طول تاریخ دشمنان اسلام برای حذف این رکن اصلی حکومت ائمه تا به امروز در تلاش هستند.

تربیت سربازانی بصیر و ولایی هدف غایی نظام جمهوری اسلامی

وی افزود: تربیت سربازانی بصیر و ولایی برای ایجاد زمینه های ظهور حضرت بقیه ا... الااعظم هدف غایی نظام جمهوری اسلامی است.

رئیس قرارگاه عمار ادامه داد: شهید بهشتی یک عالم عادل و مجاهدی عامر بود که تربیت یافته ی واقعی مکتب امام زمان(عج) بود

وی در خاتمه به انتصاب حجه الاسلام رئیسی در تصدی مسئولیت قوه قضاییه و خصوصیات ایشان اشاره کرد و افزود: مبارزه با اشرافی گری و ساده زیستی مسئولان می تواند در تصفیه ارکان کشور موثر و مفید واقع شود.

انتهای پیام /ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.