سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵هزار دانش‌آموز بسیجی آذربایجان شرقی در طرح سازندگی هجرت

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی گفت: طرح هجرت از مجموعه طرح‌های دانش‌آموزی بسیج سازندگی از اول تیرماه جاری آغاز شده و ۵هزار دانش‌آموز بسیجی در این طرح شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،وحید فرشباف رشیدی رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی افزود: طرح اردو‌های هجرت دانش‌آموزی در زمینه مرمت، بازسازی و بهسازی مدارس در مناطق محروم و کم برخوردار اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: از این ۵ هزار دانش‌آموز بسیجی یک‌هزار نفر در اردو‌های هفت روزه هجرت و بقیه در اردو‌های ۱۰روزه شرکت می‌کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اجرای طرح دانش‌آموزی "یاوران ولایت" ادامه داد: در این طرح ۴۰۰ نفر از خواهران و ۴۰۰ نفر از برادران شرکت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی ادامه داد:طرح یاوران ولایت خواهران دو روز پیش به اتمام رسیده و طرح برادران امروز ششم تیرماه افتتاح می‌شود.

فرشباف  گفت: این طرح به منظور توانمندسازی، مهارت افزایی، بصیرت افزایی و آشنایی دانش‌آموزان با کار تشکیلاتی برگزار می‌شود.

وی افزود:در این طرح از هر مدرسه حداقل ۴۰دانش‌آموز شرکت می‌کند. این طرح با هدف اتصال سه رکن تربیتی یعنی مسجد، مدرسه و منزل انجام می‌پذیرد.

فرشباف، از طرح دیگری به نام طرح "شهید احمدی روشن" سخن گفت و افزود: این طرح ویژه دانش‌آموزان ممتاز و نخبگان علمی بوده و در مدارس تبریز، اهر و جلفا برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

 

 

۵هزار دانش‌آموز بسیجی یک‌هزار نفر در اردو‌های هفت روزه شرکت کردند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.