رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۸ هزار نفر توسط این مجموعه در دورترین نقاط استان ویزیت رایگان شده و خدمات بهداشتی و درمانی رایگان گرفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، ایرجیان رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی آذربایجان شرقی گفت: بسیج جامعه پزشکی استان طی سالجاری در قالب طرح‌های مختلف تیم‌های پزشکی متخصص و فوق تخصص خود را به مناطق مختلف به ویژه مناطق محروم و دورافتاده شهرستان‌های چارایماق، هشترود، کلیبر، ورزقان، خداآفرین و همچنین مناطق محروم شهر‌های بزرگ استان اعزام و نسبت به درمان افراد نیازمند اقدام کرده است.

وی حضور در اردو‌های راهیان نور، برگزاری نشست سرگروه‌های صالحین و جلسات هماهنگی با معاونت‌های مختلف سپاه عاشورا در جهت اجرای طرح شهید رهنمون را از اقدامات مهم بسیج جامعه پزشکی آذربایجان شرقی طی سال جاری اعلام کرد و افزود: اعزام تیم‌های پزشکی به مراسم اربعین حسینی، برپایی ایستگاه‌های سلامت در نقاط مختلف شهرها، برگزاری کارگاه پدافند غیرعامل و برپایی اردوی جهادی در شهرستان هوراند از دیگر اقدامات این مجموعه است.

ایرجیان با اشاره به حضور و همراهی اعضای بسیج جامعه پزشکی از رزمندگان جبهه مقاومت، گفت: پزشکان بسیجی استان در سال ۱۳۹۴ بیش از یک میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی به جبهه مقاومت جمع آوری کرده و تعدادی از اعضای این سازمان نیز طی سال‌های اخیر در جبهه مقاومت حضور یافته و حتی به فیض شهادت نیز نایل شده اند.

وی با اشاره به اینکه از دو سال قبل با تلفیق بسیج کارمندان دانشگاه‌های علوم پزشکی در مجموعه بسیج جامعه پزشکی، تعداد اعضای این مجموعه افزایش یافته است، گفت: بر همین اساس این مجموعه در تخصص‌ها و رشته‌های مختلف پزشکی در قالب فعالیت‌های بسیج در اقصی نقاط استان به ارایه خدمات می‌پردازد.

وی، ارایه خدمات تخصصی، فوق تخصصی، پیراپزشکی و درمانگاهی در قالب بیمارستان‌های صحرایی، اعزام تیم‌های مختلف پزشکی به مناطق محروم، ویزیت‌های رایگان، اعزام نیرو‌های تخصصی به جبهه مقاومت در سوریه، یمن و عراق برای درمان رزمندگان مدافع حرم و حضور همه جانبه در عرصه‌های بهداشتی و درمانی را از جمله رسالت‌ها و فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی سپاه عاشورا بیان کرد.

انتهای پیام/ش

۴۸ هزار نفر توسط بسیج جامعه پزشکی آذربایجان شرقی ویزیت رایگان شدند

برچسب ها: درمان ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.