نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه پایدار و اشتغال مولد در روستا‌ها نیازمند استفاده از روش‌های علمی در کشاورزی نوین و تولید است.

توسعه پایدار روستایی مستلزم ایجاد کشاورزی نوین استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی ،در جلسه رفع موانع اشتغال و توسعه روستایی شهرستان آذرشهر افزود: ایجاد کشاورزی گلخانه ای، اصلاح الگوی کشت و بهره گیری از روش‌های علمی روز، راهکار عملی برای رفع مشکل اشتغال و تولید در روستا‌ها است.

پزشکیان از اجرای طرح پایلوت کشاورزی گلخانه‌ای در سه روستای شهرستان آذرشهر خبر داد و افزود: سه روستای شیرامین، قاضی جهان و دستجرد بعنوان پایلوت اجرای طرح‌های نوین کشاورزی و گلخانه‌ای در سطح استان انتخاب شده اند و دانشگاه‌ها موانع و راهکار‌های علمی این موضوع را به صورت دقیق مطالعه و طرح نهایی اجرایی شود.

وی خاطر نشان کرد: به دنبال خشکسالی سال‌های گذشته روستا‌های شهرستان آذرشهر آسیب جدی در این خصوص دیده اند و برای رفع محرومیت، ایجاد اشتغال و رونق تولید در این مناطق باید راهکار‌های علمی ارائه و روش‌های نوین کشاورزی گلخانه‌ای در این مناطق محروم اجرا شود.

انتهای پیام/

اجرای طرح پایلوت کشاورزی گلخانه‌ای در سه روستای شهرستان آذرشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار