سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت توجه به معضلات فرهنگی و اجتماعی گناباد

در سفر مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به شهرستان گناباد، مهمترین معضلات فرهنگی و اجتماعی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در دیدار با فرماندار گناباد گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید دارند که در کنار پرداختن به مسائل فرهنگی موضوعات اجتماعی هم مورد توجه و حمایت این سازمان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: استاندار خراسان رضوی طرح مثلث اقتصادی را مطرح کرده که در جلساتی که صورت گرفته مقرر شده در جهت حمایت از رونق تولید و کمک به معیشت مردم همه دستگاه‌ها و ادارات استان همکاری لازم را در جهت تحقق این موضوع داشته باشند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: رویکرد جدید این سازمان ورود به موضوعات اقتصادی است و به مبلغین و روحانیون حمایت از این موضوع سفارش شده است.

صاحبقرانی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی گناباد در همه مناسبت‌های فرهنگی و مذهبی شهرستان حضور و فعالیت گسترد‌های دارد و با وجود اینکه گناباد شهر دانشجویی است و بیش از ۱۲۰۰۰ هزار دانشجو در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند فضای فرهنگی غنی در این شهر حاکم است.

قربانی فرماندار گناباد گفت: یکی از اقدامات قابل توجه سازمان تبلیغات اسلامی گناباد در تابستان امسال برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است که توانسته به خوبی این طرح را اجرا کند.

وی تصریح کرد: شهرستان گناباد دارای چهار حوزه علمیه فعال است که حوزه علمیه برادران با همکاری مرکز حفظ آثار و ارزش‌های اسلامی مدتی است که پیگیر دعوت از پیکر مطهر شهید گمنام جهت تشییع و تدفین در حوزه علمیه امام رضا (ع) گناباد است.

حجت الاسلام محمدرضا رحمانی رییس سازمان تبلیغات اسلامی گناباد گفت: همزمان با سفر صاحبقرانی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ۲ خانه عالم در گناباد افتتاح میشود.

وی ادامه داد: مهمترین مشکل مبلغین در گناباد کمبود خانه عالم در برخی از روستا‌ها و نگهداری و تعمیر آنهاست. در مناسبتهایی، چون ماه محرم و ماه رمضان که روحانی و مبلغ بیشتری به گناباد می‌آیند، در بسیاری اوقات معذوریت‌ها و مشکلاتی فراهم میگردد که امیدواریم بزودی این مشکلات مرتفع شود.
 
انتهای پیام//م.پ
 

رفع کمبود خانه عالم در گناباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.