سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک‌هزار و ۴۱۵ طرح عمرانی نیمه تمام نیازمند مشارکت بخش خصوصی

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل یک هزار و ۴۱۵ طرح‌ عمرانی نیمه تمام در این استان نیازمند مشارکت بخش خصوصی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال وبختیاری در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه از وجود یک هزار و ۴۱۵ طرح‌ عمرانی نیمه تمام در این استان خبرداد و گفت: تکمیل به موقع این تعداد طرح نیمه تمام نیازمند مشارکت بخش خصوصی است.

وی میزان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح‌های عمرانی را ۱۷ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: حتی تمام اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای امسال استان جوابگوی تکمیل نیمی از این طرح‌ها نیست.

عباسی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی، استان در واگذاری طرح‌های نیمه تمام و قابل برون سپاری به بخش خصوصی همت بیشتری داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: شناسایی سرمایه گذاران به منظور سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف استان و فراهم کردن تسهیلات مورد نیاز برای آنان، از برنامه‌های دیگر مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران شهرستان‌های استان باشد.

عباسی، افزایش ۴۶.۶ درصدی اعتبارات عمرانی و جاری استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ابراز رضایت کرد و تصریح کرد: امید است با همت دستگاه‌های اجرایی متولی بخشی از طرح‌های عمرانی نیمه تمام دارای اولویت را تکمیل و بهره برداری کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار مشخص شدن دستگاه‌های اجرایی فعال که سال گذشته در زمینه جذب کامل اعتبارات و دریافت بیشترین بودجه متمرکز داخلی شد و تاکید کرد: باید از مسئولان دستگاه‌های اجرایی فعال در بخش عمرانی تجلیل شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه از اختصاص ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تملک دارایی و سرمایه‌ای و هزینه‌ای به این استان خبر داد و گفت: این میزان اعتبار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۶.۶ درصد افزایش یافته است.

طهمورث الیاسی بختیاری همچنین از افزایش دو برابری اعتبارات ملی و ویژه استان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: میزان اعتبارات متوازن و ملی استان امسال ۵۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است و سال ۹۷ میزان اعتبارات ملی و ویژه استان ۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود.

به گفته وی، تقسیم اعتبارات بر حسب شاخص‌های مشخص و کارشناسی شده بین دستگاه‌های اجرایی تعیین و تخصیص اعتبار سهم شده است.

انتهای پیام/خ

نیاز ۱۷ هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های عمرانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.