یک هزار و ۷۰۰ طرح نیمه تمام عمرانی در چهارمحال و بختیاری

یک هزار و ۷۰۰ طرح نیمه تمام عمرانی در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: هم اکنون یک هزار و ۷۰۰ طرح نیمه تمام عمرانی در استان وجود دارد که بخش عمده این طرح‌ها با پیشرفت فیزیکی بالایی همراه است.

اقبال عباسی با بیان نبود هیچ‎گونه محدودیت برای واگذاری و سرمایه‎گذاری بخش خصوصی در طرح‎های مختلف عمرانی استان، از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست: زمینه را برای جذب مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی و خیرین در این طرح ها فراهم کنند.

وی، میزان اعتبارات عمرانی استان در سال ۹۷ را حدود سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بیان و اضافه کرد: در حالی که امسال اعتبارات استانی در سراسر کشور ۲۴ درصد کاهش یافت، اما این اعتبارات در چهارمحال و بختیاری، ۲۶ درصد نسبت به سال گذشته، و ۵۰ درصد نسبت به سایر استان‌ها رشد دارد.

عباسی همچنین از اختصاص حدود ۱۷۰ میلیارد ریال از اعتبارات صندوق توسعه ملی به طرح‌های آبرسانی چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این اعتبار برای طرح‎های آبخیرداری، آبخوان داری و حفظ منابع و سفره‌های آبی در بخش منابع طبیعی استفاده می‌شود.

به گفته وی؛ در اختصاص بودجه توازن بخشی نیز بخش حمل و نقل جاده‌ای و راه‎ها، آب و فاضلاب و عمران شهری، بهداشت و درمان، ورزش و جوانان و امداد و نجات، در اولویت قرار دارد. 

انتهای پیام/خ

زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در طرح های عمرانی فراهم شود

برچسب ها: استانداری ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار