وجود دو هزار و ۲۰۰ طرح نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری

در حال حاضر، دو هزار و ۲۰۰ طرح نیمه تمام عمرانی در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، طهمورث الیاسی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری، از وجود دو هزار و ۲۰۰ طرح نیمه تمام عمرانی در این استان خبر داد و از دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های عمومی خواست: از تعریف هر گونه طرح جدید با اعتبارات دولتی خودداری کنند.

وی گفت: برای تکمیل این طرح ها، حداقل ۹ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است که بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته پیش بینی می‌شود حداکثر تا دو سال آینده به بهره برداری برسد.

الیاسی اضافه کرد: واگذاری طرح‌های جدید، نیمه تمام و تکمیلی غیر حاکمیتی چهارمحال و بختیاری به بخش خصوصی با آسان‌ترین روش ممکن امکان پذیر است.

وی ادامه داد: ظرفیت ها، قابلیت‌ها و امکانات چهارمحال و بختیاری باید شناسایی و به کارگیری شود که البته این مهم در اسناد توسعه‌ای بالادستی استان مورد توجه قرار گرفته است.

الیاسی اظهار داشت: در سال جاری بودجه عمرانی چهارمحال و بختیاری ۱۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار است که این مبلغ در مقایسه با هفت هزار میلیارد ریال سال گذشته، بیش از ۵۴ درصد افزایش دارد.

وی افزود: اعتبارات ملی و استانی در سال ۹۷ برای چهارمحال و بختیاری دو هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال بود که این میزان امسال با ۱۵۶ درصد افزایش به پنج هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال رسیده است.

انتهای پیام/خ

اختصاص بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار