سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش سالانه ۲۵۰ نفر به جمعیت دانش آموزی زرندیه

رئیس آموزش و پرورش زرندیه از افزایش سالانه ۲۵۰ نفر به جمعیت دانش آموزی این شهرستان خبرداد.

یوسفی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان زرندیه  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   با اشاره به افزایش مهاجرت‌ها به زرندیه گفت:این شهرستان در حال تبدیل شدن به قطب صنعتی در کشور است و همین امر منجر به افزایش تعداد دانش آموز در مدارس شده و به طور میانگین سالیانه ۲۵۰نفر به دانش آموزان در سطح مدارس شهرستان اضافه می‌شود.

یوسفی از اضافه شدن ۲۴ کلاس درس، و دو فضای ورزشی و فرهنگی باهمت خیرین به سرانه اموزشی شهرستان زرندیه خبردادو با اشاره به ضرورت تلاش در جهت توسعه فضا‌های آموزشی افزود: افزایش جمعیت دانش آموزی، کاهش فضای آموزشی و فرسودگی مدارس را در پی دارد لذا باید در زمینه توسعه مطلوب فضای آموزشی تلاش مضاعف کنیم.

وی اضافه کرد: باید در عمل نشان دهیم که آموزش و پرورش دارای نقش مهمی در جامعه است، کار آموزش و پرورش فرهنگ‌سازی است، آموزش و پرورش، مسیر رسیدن کشور به توسعه، تعالی و پیشرفت را هموارمی سازد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان زرندیه با قدر دانی از همیاری‌های خیرین مدرسه ساز در سطح شهرستان بیان کرد: اعتبارات دولتی زمانی که با اقیانوس بیکران همیاری و همکاری خیرین همراه می‌شود؛ موثرتر و اثربخش‌تر خواهد بود.

در سال تحصیلی ۹۷_۹۸ تعداد ۲۴کلاس درس به آموزش و پرورش زرندیه اضافه شد

وی ادامه داد: در سال تحصیلی ۹۷_۹۸پروژه‌های متعدد در سطح شهرستان زرندیه با همیاری خیرین نیک اندیش و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی انجام پذیرفت ودر این راستا ۲۴کلاس درس و فضای ورزشی وفرهنگی به مجموعه آموزش و پرورش شهرستان زرندیه اضافه شد

یوسفی با اشاره به برگزاری بیست ویکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در سطح استان مرکزی اظهار کرد: آموزش و پرورش شهرستان زرندیه در این جشنواره از سوی استاندار استان مرکزی مورد تقدیر و جز مناطق برتر در راستای جذب خیرین و اعتلای فرهنگ مدرسه سازی اعلام شد.

وی تصریح کرد: با وجود تلاش‌های انجام شده در جذب خیرین برای احداث مدرسه، تا رسیدن به نقطه مطلوب همچنان نیاز‌هایی در سطح شهرستان زرندیه وجود دارد و لذا باید در جذب هر چه بیشتر خیرین و همیاری این عزیزان همانند گذشته بهره‌مند شویم.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.