محور ساوه - تهران بار دیگر جان گرفت.

خودروی ۴۰۵ در ساوه سوختبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،سرهنگ پرویز اسدی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: سانحه رانندگی در حدود ساعت ۱۵:۳۰ در محور قدیم ساوه _ همدان نرسیده به روستای قیطانیه رخ داد.

سرهنگ اسدی افزود: این سانحه در برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ و مینی بوس رخ داد که پس از برخورد، خودروی ۴۰۵ دچار حریق شد و ۲ سرنشین آن جان باختند.

وی همچنین بیان کرد:در این سانحه رانندگی نیز ۸ سرنشین مینی بوس مجروح شدند که توسط واحد‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در خصوص علت این حادثه اظهار کرد: پس از وقوع حادثه و اعلام آن به مرکز پلیس بلافاصله نیرو‌های انتظامی و پلیس راه به محل اعزام شدند که در بررسی کارشناس پلیس راه علت این سانحه تجاوز به چپ خودروی ۴۰۵ نسبت به مینی بوس اعلام شده است.

گفتنی است محور قدیم ساوه به تهران که یکی از مسیر‌های پر خطر و پر رفت و آمد استان مرکزی است که منصوری نماینده مردم شهر‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۲ اردیبهشت ماه سال جاری در. اعلام کرد: ترمیم جاده قدیم تهران- ساوه به پایان رسیده است.

وی همچنین افزود: در بحث روکش و ترمیم جاده قدیم تهران به ساوه، تنها مسیر باقی مانده بین شهر‌های زاویه و پرندک است که آن هم بزودی انجام میشود. در جهت بهسازی و آسفالت و روکش محور‌های مواصلاتی شهرستان زرندیه، ۱۲ کیلومتر از محور اختراباد که راه مواصلاتی مردم شهرستان زرندیه به استان البرز است اسفالت شده و ۵ کیلومتر باقی مانده هم با انتخاب پیمانکار بزودی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ی

برخورد خودروی ۴۰۵ با مینی بوس جان ۲ نفر را در ساوه گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار