نماینده ساوه در مجلس از افزایش اعتبار دهیاری‌ها با مصوبه مجلس خبرداد.

افزایش اعتبار دهیاری‌ها با مصوبه مجلس  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در دیدار اهالی سه روستای بخش نوبران با اشاره به تسهیلات ارزان قیمت برای مقاوم سازی منازل روستایی گفت: با مصوبه‌ مجلس سهم اعتبارات دهیاران روستا‌ها از محل مالیات بر ارزش افزوده افزایش یافته است که اقدامی اساسی برای رفع محرومیت و آبادانی روستاهاست.

 منصوری افزود: زمین‌هایی که به مردم روستای سیل زده واگذار شده برای این است که مهاجرت روستائی‌ها به خصوص جوان‌ها به شهر کم شود.

زمین با قیمت بسیار نازل و وام با سود ۵ درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله و حتی پول بلاعوض و هزینه جواز و نقشه به صورت رایگان به خاطرسیل زدگی فراهم شده و این شرایط خوبی است که برای مردم این روستا‌ها فراهم شده است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم خانه‌های جدیدو خوب برای همه مردم روستا‌ها بسازیم که اولویت با روستاییان و جوانان همان روستاست که انشالله جوانان هر منطقه در همان روستا باقی بمانند.

خسارت بارندگی اخیر به ۵۲۲ واحد مسکونی روستایی در ساوه

کریمی رئیس بنیاد مسکن شهرستان ساوه هم در این بازدید از خسارت بارندگی اخیر وارد شده به ۵۲۲ واحد مسکونی در روستا‌های این شهرستان خبر داد.

کریمی افزود: در راستای حمایت از روستاییان دولت برای بازسازی واحد‌های مسکونی مبلغ ۴۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان با بازپرداخت ۱۵ ساله، ۱۶۰ کیسه سیمان رایگان؛ معافیت از هزینه‌های پروانه‌های ساختمانی و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته است که ضرورت تسریع در تشکیل پرونده توسط متقاضیان ضروری ست

نماینده مردم ساوه و زرندیه به همراه رئیس بنیاد مسکن شهرستان ساوه از طرح‌های هادی و مقاوم سازی در سه روستای مراغه، فستق و خلیفه کندی بخش نوبران ساوه بازدید کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار