سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار عزیزی درمراسم سالگرد شهید معصومی نژاد؛

فرهنگ شهادت لرزه بر اندام دشمنان ایران اسلامی افکنده است

فرمانده انتظامی استان مرکزی در درمراسم سالگرد شهید معصومی نژاد در اراک گفت: فرهنگ شهادت لرزه بر اندام دشمنان ایران اسلامی افکنده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی در مراسم اولین سالگرد شهید  نیروی انتظامی علی اکبر معصومی نژاد گفت: فرهنگ شهادت لرزه بر اندام دشمنان ایران اسلامی افکنده است و ما با حفظ اقتدار و امنیت جامعه ایمانی، ادامه‌دهنده راه شهدا خواهیم بود.

سردار عزیزی افزود: انقلاب مردم ایران با شاخصه هایی، چون شهادت، شهامت، شجاعت در دنیا شناخته شده و امروزه کشور عزیزمان به اقتداری دست یافته که لرزه بر پیکره دشمنان انداخته است.

وی اضافه کرد: شهدای نیروی انتظامی با ایثار و فداکاری‌های مثال زدنی شجاعانه در راه اعتلای امنیت کشور کوشیدند و در این راه با نثار خون خود جام شهادت را سر کشیدند تا پرچم امنیت در ایران اسلامی همیشه در اهتزاز بماند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: شهادت را می‌توان کامل‌ترین جلوه ایثار دانست و تجلی این ایثار در رفتار شهدا است که مقام وجودی آنان را برتری و تعالی بخشیده و نقشی سازنده و هدایتگر برای سایر انسان‌ها ایفاء کرده است واین حقیقت اساسی را باید دریابیم که همواره مدیون شهدا و خانواده آنان هستیم.

اولین سالگرد شهید مبارزه با مواد مخدر "علی‌اکبر معصومی‌نژاد" با حضور خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در گلزار شهدای شهر اراک برگزار شد.

شهید معصومی‌نژاد تکاور اهل اراک ماموربه هنگ مرزبانی میرجاوه که دوشنبه بیست و یکم خردادماه سال ۹۷ در درگیری نیرو‌های تکاوری ۱۲۸ هنگ مرزی میرجاوه با قاچاقچیان موادمخدر شهید شد و از وی دو فرزند به یادگار ماند.

انتهای پیام / ج

اولین سالگرد شهید مبارزه با مواد مخدر "علی‌اکبر معصومی‌نژاد" در اراک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.