سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاهبرداری با وعده برنده شدن در مسابقات صدا و سیما/ اعتراف به ۲۲ فقره کلاهبرداری

فردی که در تماس تلفنی با شهروندان از آنان با وعده برنده شدن در مسابقات صدا و سیما، کلاهبرداری کرده بود، در تحقیقات پلیس آگاهی استان مرکزی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، فردی كه در تماس تلفنی با ۲۲ شهروند از آنان با وعده برنده شدن در مسابقات صدا و سيما، كلاهبرداری كرده بود،‌ در تحقيقات كارآگاهان پليس آگاهی استان شناسايی و دستگير شد. 

سرهنگ سید نورالدین حسینی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: در پی ارجاع شکایت‌هایی به پلیس آگاهی استان در خصوص کلاهبرداری فردی تحت عنوان برنده شدن افراد در مسابقات صدا و سیما، بررسی موضوع به صورت تخصصی به تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی ادامه داد: در انجام تحقیقات از مالباختگان مشخص شد که آنان متاسفانه بدون توجه به توصیه‌های موکد پلیس، فریب یک فرد شیاد را خورده اند و بعد از طرح برنده شدنشان در مسابقات تلویزیونی برای دریافت جایزه به دستگاه خودپرداز مراجعه کرده و با شگرد خاص فرد کلاهبردار از حساب بانکی آنان مبالغی برداشت شده است.

وی اظهار داشت: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، سرانجام این فرد در یکی از استان‌های کشور شناسایی و در عملیات پلیس دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی استان انتقال شد.

سرهنگ حسینی گفت: فرد دستگیر شده با توجه به اسناد ومدارکی که در روند رسیدگی به شکایات مالباختگان به دست آمد، به ۲۲ فقره کلاهبرداری در استان‌های مرکزی، خوزستان و اردبیل به مبلغ ۲۳۱ میلیون و ۴۲۸ هزار ریال اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت : همچنین از این فرد ۱۵ کارت بانکی و ۱۰ سیم کارت متعلق به افراد دیگر که متهم این پرونده به طرق مختلف به دست آورده بود و برای انجام کلاهبرداری خود از آن استفاده می‌کرد، به دست آمد.

انتهای پیام / الف

دستگیری کلاهبردار وعده دهنده دروغین مسابقات تلویزیونی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.