جانشین رئیس کل دادگستری استان مرکزی؛

بانک‌ها موظفند تا اوایل خرداد رمز یکبار مصرف به مشتریان ارائه کنند

جانشین رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: بانک‌ها موظفند تا اوایل خرداد رمز یکبار مصرف به مشتریان ارائه کنند.

بانک‌ها موظفند تا اوایل خرداد رمز یکبار مصرف به مشتریان ارائه کنندطاهری جانشین رئیس کل دادگستری استان در ستاد پیشگیری و مبارزه با جرائم خاص استان مرکزی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: به منظور پیشگیری از کلاهبرداری اینترنتی بانک‌ها موظفند تا اوایل خرداد رمز یکبار مصرف را به مشتریان ارائه دهند.

  رمز یکبا مصرف  با استفاده از الگوریتم پیچیده‌ای تولید می‌ شود که دسترسی به آن برای هکر‌ها بسیار پیچیده یا حتی غیرممکن به حساب می‌آید واین رمز تنها برای یک تراکنش   اعتبار خواهد داشت و  زمانی که فرد قصد خرید با عابر بانک   یا  خرید اینترنتی ویا انتقال وجه آنلاین دارد،  یک رمز به  فرد ارائه می‌شود.

رمز یک‌بار مصرف One Time Password یا OTP رمزی است که فقط یک بار می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد تا  علاوه بر جلوگیری از فیشینگ،  جلوی برداشت از طریق کیلاگرها، نرم‌افزار‌هایی که کلید‌های فشرده شده روی صفحه کلید را ذخیره می‌کند را هم گرفته شود.

 طاهری همچنین با اشاره به افزایش قیمت گوشت وبه سرقت احشام افزود: قرار است احشام پلاک‌گذاری شوند تا از سرقت آن‌ها جلوگیری شود.

وی شناسایی و برخورد با تولیدکنندگان قمه در کاهش نزاع را موثر دانست و اضافه کرد: در استان مرکزی قمه تولید نمی‌شود و نیروی انتظامی باید وارد کنندگان وتوزیع کنندگان قمه را شناسایی و با آن‌ها برخورد قاطع کند.

جانشین رئیس کل دادگستری استان مرکزی از دستگاه‌های نظارتی خواست بر تولیدکنندگان و واحد‌های صنفی پوشاک نظارت بیشتری داشته باشند و پوشاک را مطابق فرهنگ ایرانی اسلامی عرضه کنند.

انتهای پیام / ج

سخنان رئیس کل دادگستری استان مرکزی درباره رمز یکبار مصرف بانک‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.