سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

٣١ خرداد آخرین مهلت شرکت در جشنواره استانی کتاب خراسان جنوبی

علاقمندان به شرکت در سومین جشنواره استانی کتاب خراسان جنوبی تا ۳۱ خرداد می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، نبی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت:  این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی کتب برتر، کمک به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب استان، حفظ اصالت، استقلال و هویت فرهنگی و حمایت و تشویق پدیدآورندگان متعهد و متخصص کتاب برگزار می‌شود.

با بیان اینکه  آثار ارسالی باید در بازه زمانی مهر ۹۶ تا پایان اسفند ۹۷ چاپ و منتشر (چاپ اول) شده باشد، افزود: آثار ارسالی شامل تالیف، ترجمه،‌ گردآوری، احیا، تصنیف و تصحیح متون است و پدیدآورندگان استانی صاحب اثر باید ساکن در استان باشند و تألیفاتی در رابطه با خراسان جنوبی داشته باشند.

 وی با بیان اینکه آثار ارسالی در تمامی موضوعات مورد پذیرش است، گفت: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره، عودت داده نمی‌شود و دبیرخانه جشنواره مجاز است از آثار منتخب ارسالی برای مقاصد فرهنگی، هنری و اقتصادی استفاده کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود:  به آثاری که با محورها و موضوعات فراخوان همخوانی نداشته باشد، ترتیب اثر داده نخواهد شد و دبیرخانه جشنواره، تعهدی در قبال عودت و ارسال آثار نخواهد داشت.

نبی زاده، تکمیل فرم درخواست شرکت در جشنواره، ارسال ۳ جلد از کتاب به دبیرخانه جشنواره و ارسال کپی شناسنامه و کارت ملی مؤلف به همراه یک قطعه عکس به دبیرخانه را از جمله ضوابط ارسال آثار ذکر کرد.

وی  درباره جوایز نفرات برتر این جشنواره گفت: به نفر اول لوح سپاس و تندیس جشنواره به همراه مبلغ ۳۰ میلیون ریال، نفر دوم لوح سپاس جشنواره و مبلغ ۲۰ میلیون ریال، نفر سوم لوح سپاس جشنواره به همراه مبلغ ۱۰ میلیون ریال اهدا می‌شود.

زمان و مکان اختتامیه این جشنواره متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام / ط آ

برگزاری جشنواره استانی کتاب خراسان جنوبی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.